به گزارش لنگرخبر، عزت الله ضرغامی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در حوزه گردشگری در حوزه آبی، ساحل سازی در کنار دریا و رودخانه بسیار مهم است، اظهار کرد: رودخانه چاف و چمخاله به طول پنج کیلومتر به دریا منتهی می شود که موقعیت خوبی را برای گردشگری دارد و از مزیت های گیلان می تواند باشد. 

وی با بیان اینکه از طول مسیر رودخانه چمخاله به سمت دریا بازدید کرده ام، گفت: شهرداری چاف و چمخاله ساحل سازی موقتی را در این بخش انجام داده اند و با توجه به ظرفیت موجود، این منطقه ارزش سرمایه گذاری بیشتری دارد که به جذب توریست نیز کمک می کند. 

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با بیان اینکه گیلان یکی از مناسب ترین موقعیت برای سرمایه گذاری در حوزه گردشگری را دارد، افزود: همه مناطق این استان بکر و خدادادی است و باید با سرمایه گذاری و برداشتن موانعی که در طول های گذشته برای سرمایه گذاران مانع ایجاد کرده شاهد رونق این استان باشیم.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی امروز وارد گیلان شد و در سفر یک روزه خود به شهرستان لنگرود، از روستای دیوشل، ساختمان تاریخی اداره نوغان شهر شلمان و بندر گردشگری چمخاله و پروژه های زیرساختی شهرداری چاف و چمخاله در شهر و ساحل بازدید کرد. 

ضرغامی در بازدیدهای خود از بازارچه سنتی پخت نان سنتی در ملاط بخش کومله لنگرود نیز بازدید کرد، عدم وجود گاز برای پخت و پز، عدم وجود سرویس بهداشتی از جمله مواردی بود که فعالین در بازارچه درخواست پیگیری و حل این مشکلات را داشتند، همچینن پرداخت تسهیلات کم بهره به غرفه داران بازارچه سنتی از دیگر درخواست های آنان بود که وزیر گردشگری دستور پیگیری آنان را داد.

پایان پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان