رشت- امام جمعه رشت با بیان اینکه جنگ ترکیبی در ایران با هدف جدایی دین از سیاست دنبال می شود، گفت: حکومت دینی برای غرب قابل پذیرش نیست و تلاش می کنند این حکومت نابود شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله رسول فلاحتی در سخنرانی خطبه های نماز جمعه مصلای رشت کنار گذاشتن بسیج را به معنای آسیب دیدن امنیت و اقتدار کشور دانست و اظهار کرد: تشکیل بسیج دانشجویان و طلاب ضروری ترین مطالبه کشور است و طلاب و دانشجویان باید از ارزش های انقلاب و اسلام دفاع کنند.

امام جمعه رشت با اشاره به بیانات رهبری مبنی بر اینکه اکثریت ملت ایران بالقوه بسیجی هستند، افزود: از حدود ۹ سال قبل که شبه جزیره کریمه به روسیه ملحق شد، مسئله جنگ ترکیبی به میان آمد؛ جنگ ترکیبی پیچیده و مبهم است و دشمنان از آن برای شکست ملت غیور ایران استفاده می کنند اما نمی توانند به هدف خود برسند.

وی با اشاره به اینکه در جنگ ترکیبی دشمنان قداره کش جمهوری اسلامی به رهبری آمریکا و اسرائیل برای دو هدف آماده اند، گفت: هدف اصلی جمهوری اسلامی یعنی حکومت بر مبنای تفکر شیعه برای دنیامداران و سردمداران فعلی غرب قابل پذیرش نیست و تلاش می کنند این حکومت سر نگیرد اما قدرت مانور دهی جمهوری اسلامی در دنیا توسط ملت ها و قدرت ها پذیرفته شده است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه ترقه پراکنی ها و بچه بازی های چند روز اخیر توسط حکومت خنثی می شود، بیان کرد: جمهوری اسلامی که امروز قدرت های بزرگ را به ذلت کشانده است و داعش را در آن سوی مرزها شکست داده قطعاً می تواند این ترقه بازی ها را خاموش کند.

وی با بیان اینکه سرتاسر جمهوری اسلامی رأفت است اما رأفت و خودداری هم حدی دارد، تصریح کرد: به فریب خوردگان و خانواده هایشان و کسانی که آنها را مدیریت می کنند می گویم که جمهوری اسلامی به وقتش به سراغ تک تک شما خواهد آمد.

آیت الله فلاحتی با اشاره به اینکه تمام تحلیلگران سیاسی و اقتصادی اذعان دارند قدرت اقتصادی چین دنیا را در بر می گیرد و دو قدرت یعنی ایران و روسیه کنار چین هستند، افزود: این میدان را برای آمریکا از بین می برد لذا تمام تلاش خود را به کار گرفته تا چین را درگیر جنگ کند و این جنگ ترکیبی در ایران نیز با هدف جدایی دین از سیاست و برقراری حکومت لائیک دنبال می شود.

وی با اشاره به اینکه حکومت دینی با تکیه بر توانمندی داخلی پیشرفت می کند و این موضوع برای استکبار جهانی قابل قبول نیست، عنوان کرد: استکبار با تمام امکانات به میدان آمده تا جمهوری اسلامی درگیر جنگ های داخلی مثل سوریه شود.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه آمریکا سه هدف را در ایران دنبال می کند، گفت: راه انداختن جنگ داخلی هدف کوتاه مدت آنها است تا تروریست ها را به خیابان ها کشانده و آدم بکشند و ایجاد رعب بین مردم کنند اما کور خوانده اند زیرا ملت ایران ملت عراق و سوریه نیست و قدرت های بزرگ را به زانو درآورده و تمام شما را به خاک ذلت خواهد کشاند.

وی با اشاره به اینکه بزرگنمایی ضعف ها یکی دیگر از حربه های دشمن است، تصریح کرد: در اعتراضات صنفی دقت کنید و مراقب باشید که دشمن سوءاستفاده نکند و اگر در اعتراضات کسی آشوب ایجاد کرد راه خود را از آن جدا کنید.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه از دستگاه تبدیل شیرابه سراوان به آب رونمایی شده است، افزود: بزرگترین مشکل گیلان کمبود بیمارستان و مسائل محیط زیستی است که امیدواریم با تلاش بیشتر مسئولان مشکلات این دو عرصه حل شود.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان