بازیکن تیم شهرداری آستارا با اشاره به وضعیت آمادگی حریف خوزستانی گفت: استقلال خوزستان تیم بسیار خوب و قدرتمندی است که ۳۲ هفته شکست نداشته و ما توانستیم برد خوب مقابل آنها کسب کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، ناصر رضایی زننده گل شهرداری آستارا در مقابل استقلال خوزستان پس از پایان دیدار در گفتگو با خبرنگار فارس با اشاره به این دیدار اظهار کرد: بازی خیلی سختی داشتیم بازی خیلی سنگینی در مقابل حریف قدرتمند بود.

رضایی با اشاره به تیم حریف خوزستانی بیان کرد: استقلال خوزستان تیم بسیار خوب و قدرتمندی است و ۳۲ هفته بود که شکست نداشته و ما توانستیم برد خوبی در مقابل شان کسب کنیم.

وی با اشاره به بردی که شهرداری آستارا کسب کرد گفت: این برد را مدیون کادر فنی و بازیکنان خوب مان هستیم که من توانستم در این دیدار گلزنی کنم.

رضایی با اشاره به دیدار های آینده شهرداری استار افزود: ان شاءالله که این دیدار ها تداوم داشته باشد و تا هفته آینده هم همین روند را ادامه دهیم.

وی با اشاره به بردی که کسب کردند گفت: ما هم قسم شده بودیم که در این بازی پیروز خارج شویم و هفت هفته بود که بردی کسب نکرده بودیم که با حمایت های کادر فنی و بازیکنان توانستیم نتیجه کسب کنیم.

پایان پیام /۳۳۸۹

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان