شفت- جانشین فرمانده سپاه ناحیه شفت گفت: برنامه های بزرگداشت هفته بسیج در شفت با تاکید بر تبیین ظرفیت ها، دستاوردها و خدمات بسیج در قالب ۷۰ برنامه اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مهدی خوش انس بعد از ظهر شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و هفته بسیج اظهار داشت: بسیج در همه عرصه های کشور حضور داشته و بر کسی پوشیده نیست.

وی با بیان اینکه نام بسیج همواره یادآور بهترین و ارزشمندترین مردمان تاریخ تا به امروز بوده که بخش زیادی از ناامنی های کشور را حل کرده اند، اضافه کرد: هفته بسیج امسال نیز با عنوان «بسیج خدمتگزار ملت ایران» نام گذاری و در این زمینه ویژه برنامه هایی در نظر گرفته شده است.

سرهنگ خوش انس با اشاره به اینکه امسال بیش از ۷۰ عنوان برنامه در هفته بسیج با همکاری حوزه ها و پایگاه های مقاومت در شهرستان شفت برگزار می شود، ابراز داشت: یکی از برنامه های این هفته برگزاری همایش شکوه و اقتدار بسیج در پنجم آذر ماه است.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه شفت عطرافشانی گلزار شهدا و دیدار با خانواده معظم شهدا، برگزاری جشنواره فرهنگی و ورزشی، اجتماع بسیجیان شهرستان در همایش پنجم آذر ماه، نشست های روشنگری، جشنواره های ورزشی، اهدای بسته های معیشتی به خانواده های کم برخوردار را از جمله برنامه ها اعلام کرد.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان