رشت- شهردار رشت با اشاره به اینکه درآمد شهرداری به منفی ۳۴ درصد رسیده است، گفت: تحقق منابع درآمد شهرداری با کمک شورانشینان و مجموعه مدیران شهرداری صورت می پذیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، امیرحسین علوی عصر شنبه در جلسه علنی شورای شهر رشت، اظهار کرد: درآمد شهرداری رشت به منفی ۳۴ درصد رسیده است و وضعیت مناسبی در این بخش ندارد.

وی با اشاره به تعامل سازنده شورا و شهرداری در تحقق منابع درآمدی افزود: تحقق منابع درآمدی شهرداری با کمک شورانشینان و مجموعه مدیران شهرداری صورت می پذیرد.

شهردار رشت از بازگشایی محور سعدی به سرگل خبر داد و اضافه کرد: بخش وسیعی از بازگشایی این محور انجام شده و مابقی کار در دست پیگیری و انجام است.

علوی با بیان اینکه پروژه های بازگشایی محورهای رشت با تحقق منابع درآمدی صورت می گیرد، گفت: با تملک اسناد و اراضی محورهای تعریف شده عملیات بازگشایی این محورها انجام می شود.

وی از باز پس گیری ۱۵ هکتار از اراضی شهر رشت خبر داد و افزود: در اختیار نداشتن سند اراضی مزبور سبب شده تا سرمایه گذار رغبتی برای سرمایه گذاری در این بخش نداشته باشد.

شهردار رشت با اشاره به تلاش های مدیریت شهری در راستای جذب سرمایه گذار برای اجرای پروژه ها بیان کرد: تأمین اعتبار برای اجرای پروژه و فراهم کردن فضای اعتماد برای جذب سرمایه گذار در اولویت شهرداری رشت قرار دارد.

علوی از اجرای فاز اول پروژه رینگ محور گیل تا لاکان رشت خبر داد و اضافه کرد: فاز اول این پروژه با تأمین اعتباری نقدی و غیرنقدی روند اجرایی به خود خواهد گرفت.

وی با اشاره به اهمیت طرح تفکیک زباله از مبدا افزود: همراهی شورا و مشارکت مردم در اجرای موفق مدیریت شهری در طرح تفکیک از مبدا اثرگذار است.

شهردار رشت ادامه داد: برخی مأموریت ها و اقدامات شهرداری رشت باید برون سپاری شود.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان