فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با اشاره به اجرای ۷۰۰ برنامه در هفته بسیج و توسط سپاه ناحیه مرکزی رشت گفت: تمامی این برنامه ها در ۳۰۰ پایگاه مقاومت در شهرستان رشت و در چهار قالب تدوین شده که شامل ...

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سرهنگ محمد نیک فطرت امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در سالن اجتماعات سپاه مرکزی رشت با بیان اینکه بسیجیان در طول ۴۴ سال گذشته همواره یکی از یاوران انقلاب و مردم بوده است، اظهار کرد: تشکیل بسیج یکی از بهترین ابتکارات امام راحل (ره) بوده است که تمامی برنامه های استکبار را از بین برده است.

وی با اشاره به نقش نقش رسانه در پیشبرد اهداف جمهوری اسلامی گفت: در جهان کنونی رسانه مهم ترین ابزار در جنگ ترکیبی است که می تواند برنامه های دشمن در جنگ رسانه ای را خنثی کند.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت بازگو کردن روایت نخست در جنگ شناختی و ترکیبی و شناختی را بسیار موثر دانست و بیان کرد: دشمن برای شکست جمهوری اسلامی رو به جنگ روانی آورده لذا اثرگذاری و میزان نفوذ رسانه در شرایط امروز جامعه بسیار حائز اهمیت است که باید به آن توجه شود. 

نیک فطرت با اشاره به اجرای ۷۰۰ برنامه در هفته بسیج و توسط سپاه ناحیه مرکزی رشت افزود: تمامی این برنامه ها در ۳۰۰ پایگاه مقاومت در شهرستان رشت و در چهار قالب تدوین شده که شامل خدمات رسانی و محرومیت زدایی، جهاد تبیین و نقش آن در این ایام، جهاد فرهنگی و نمایش اقتدار است. 

وی با تاکید بر لزوم توجه به نقش پایگاه های مقاومت بسیج در حل مشکلات کشور تصریح کرد: مهم ترین سیاست سپاه پاسداران و جمهوری اسلامی استفاده حداکثری از ظرفیت بسیج در حل مشکلات محلات است به این منظور ۹۰ درصد برنامه ها ویژه پایگاه های مقاومت طراحی شده است.

به گفته فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت، برگزاری جشنواره حضرت علی اکبر، رزمایش مواسات توزیع پنج هزار بسته معیشتی به صورت خودرویی، جشنواره مالک اشتر، غبارروبی گلزار شهدا، تجلیل از حافظان و مربیان قرآنی از جمله مهمترین برنامه های هفته بسیج می باشد. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان