به گزارش لنگرخبر، حجت الاسلام والمسلمین مهدی نقوی امروز در مراسم معارفه صادق صادق پور به عنوان شهردار لنگرود در سالن اجتماعات فرمانداری لنگرود با بیان اینکه در معارف دینی شهر، شهروند محور است، اظهار کرد: شهر ساخته شده توسط مردم و برای مردم است و در هر کاری که انجام می‌دهیم باید صلاح شهروندان را نیز در نظر بگیریم.

وی با بیان اینکه شهرداری صرفاً عهده دار ساخت شهر نیست، گفت: شهرداری باید شهر خوب بسازد و در شهر خوب نیز شهروند خوب باید زندگی کند و در خصوص همه موارد شهری که به مردم مربوط است شهرداری مسوول است.

امام جمعه لنگرود با بیان اینکه شهر لنگرود به دلیل همه ظرفیت‌هایی دارد باید به همه مردم کشور‌شناسانده شود، افزود: لنگرود در همه زمینه‌ها دارای شخصیت‌های برجسته کشوری و جهانی است و در خصوص آثار تاریخی و اقتصادی نیز دارای ظرفیت‌هایی است که خیلی از شهر‌ها از داشتن یکی از آن‌ها محروم هستند.

نقوی با بیان اینکه بحث نماد‌ها و جلوه‌های بصری در شرایط امروز حائز اهمیت است، گفت: باید به این موضوع فکر کرد که اگر مسافری وارد شهر لنگرود شد آیا با دیدن نماد‌های فعلی در سطح شهر، شناختی از این شهر به دست می‌آورد یا خیر؟ که این نشان دهنده اهمیت نماد است.

وی با بیان اینکه با فساد در شهرداری باید به شدت و جدیت مقابله کرد، گفت: مسؤولین نباید از کسی یا چیزی واهمه یا ترسی داشته باشند و باید ریشه فساد را زد تا از رشد آن جلوگیری کرد که برخورد با فساد بزرگ هزینه‌های زیادی هم دارد.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان