رشت- مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اینکه مداح در سرنوشت سیاسی و اجتماعی جامعه خود دخیل است، گفت: بی تفاوتی برخی مداحان به مسائل سیاسی و اجتماعی پذیرفته نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سعید مهدوی شامگاه یکشنبه در نشست مداحان، صدای انقلاب اسلامی و جایگاه مداحان در عرصه جهاد تبیین در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی گیلان، اظهار کرد: مداحان پاسدار مکتب اهل بیت عصمت و طهارت (ع) هستند و در این مسیر تلاش می کنند.

وی با اشاره به حوادث اخیر در کشور و استان، افزود: هم عهدی، وفاق و همدلی نیاز جدی جامعه است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به جایگاه ارزشمند مداحان و ستایشگران الهی، بیان کرد: مداحان دارای اعتبار اجتماعی بالایی هستند و در راستای رسالتشان وظیفه سنگینی دارند.

حجت الاسلام مهدوی با بیان اینکه انسان مکرر در معرض آزمایش است، گفت: سربلندی و موفقیت از آزمایش های الهی با بصیرت، بینش و آگاهی حصول پیدا می کند.

وی با تاکید بر ظهور باورمندی به اعتقادات، افزود: ظهور باورمندی به اعتقادات و ارزش های اسلامی منجر به رشد و تعالی انسان می شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه مداح در سرنوشت سیاسی و اجتماعی جامعه خویش دخیل است، گفت: بی تفاوتی برخی مداحان به مسائل سیاسی و اجتماعی پذیرفته نیست.

حجت الاسلام مهدوی با اشاره به حمله چند بُعدی دشمن به نظام اسلامی، بیان کرد: منفعل بودن برخی مداحان مکتب امام حسین (ع) به هتک حرمت مقدسات و حوادث تلخ کشور مایه تأسف است.

وی با اشاره به بمباران جهانی رسانه ای دشمن علیه نظام اسلامی، افزود: دنیای سکولار، فساد و طاغوت با نظام اسلامی مشکل دارد و می خواهد ریشه اسلام را بخشکاند.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان