رشت- فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به احداث ساختمان هشت هزار شهید استان در شهر رشت گفت: برای احداث این مجموعه به همکاری نمایندگان گیلان در مجلس نیازمندیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد عبدالله پور عصر یکشنبه در نشست با اعضای مجمع نمایندگان گیلان در سالن اجتماعات سپاه قدس گیلان رمز مقابله با تهدیدات دشمنان را ترویج فرهنگ شهادت بین نسل جوان دانست و بیان کرد: ترویج فرهنگ اسلامی و فداکاری بین دانش آموزان و دانشجویان کشور را از خطرات بیمه می کند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر برگزاری باشکوه کنگره هشت هزار شهید استان در سال ۱۴۰۳ گفت: این کنگره با عنایت شهدا برگزار می شود و دست اندرکاران آن باید تمام توان خود را برای برگزاری یک مراسم در خور به کار گیرند.

وی عنوان کرد: استان گیلان در برگزاری یادواره شهدا در کشور برترین استان است که حاصل تلاش بسیجیان و مردم شهید پرور استان گیلان است.

سردار عبدالله پور با اشاره به احداث ساختمان هشت هزار شهید استان گیلان در شهر رشت بیان کرد: برای احداث این مجموعه به همکاری و مساعدت نمایندگان استان گیلان در مجلس نیازمندیم.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به نقش بسیجیان در محرومیت زدایی تصریح کرد: بسیجیان همواره پای کار خدمت به مردم به ویژه محرومان هستند لذا توسعه پایگاه های مقاومت بسیج در استان مطالبه ای است که باید جدی تر گرفته شود.

وی با بیان اینکه فتنه دشمن در کشور خنثی شده است افزود: اکثر اغتشاشگران در گیلان دستگیر شدند که نتیجه آن برقراری نظم و امنیت عمومی و کاهش خسارات وارده به بیت المال است.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان