روند شکننده کرونا در گیلان

۱۴۰۱/۰۸/۳۰ ۱۴:۱۷ چاپ کد خبر: 179577
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به بستری شدن بیش از ۱۰ بیمار کرونایی در ۲۴ ساعت گذشته در استان گیلان گفت: با بستری ۱۴ بیمار مبتلا به کرونا در شبانه روز گذشته، آمار بیماران بستری در بیمارستان های ...

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، فردین مهرابیان امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه روند شیوع کرونا در استان گیلان یک روند شکننده است، اظهار کرد: علیرغم کنترل کرونا در گیلان ولی با کوچکترین سهل انگاری، احتمال شیوع موج جدید در این استان و حتی کشور وجود دارد.

وی با اشاره به بستری شدن بیش از ۱۰ بیمار کرونایی در ۲۴ ساعت گذشته در استان گیلان گفت: با بستری ۱۴ بیمار مبتلا به کرونا در شبانه روز گذشته، آمار بیماران بستری در بیمارستان های گیلان به ۳۲ نفر رسیده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان وجود بیماران کرونایی در بخش مراقبت های ویژه را نشان دهنده گردش ویروس کرونا در استان دانست و بیان کرد: امروز تعداد بیماران مبتلا به کرونا که در بخش مراقبت های ویژه مراکز درمانی گیلان بستریند به چهار نفر رسیده است.

مهرابیان از ترخیص ۲۰ بیمار بهبود یافته کرونایی از بیمارستان های گیلان در شبانه روز گذشته خبر داد و افزود: از شهروندان درخواست دارم تا در صورت مشاهده علایم بیماری آنفولانزا مانند سردرد، تب و سرفه، حتما هنگام حضور در اجتماعات از ماسک استفاده کنند.

انتهای پیام/۳۳۸۹

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان