نماینده مردم بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ۹۰ درصد هزینه های کشور، هزینه های جاری است، گفت: استان گیلان در جذب اعتبارات هزینه ای، در بین ۳۱ استان کشور در رتبه آخر قرار دارد و دلیل آن هنوز ...

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، احمد دنیامالی، نماینده مردم بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در نشست مشترک با جمعی از نمایندگان گیلان با سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان در سالن اجلاس دانشگاه، با بیان اینکه طی سال های اخیر شاهد زحمات کادر بهداشت و درمان در استان بوده ایم، اظهار کرد: با تلاش های صورت گرفته، بسیاری از مشکلات ریشه ای شهرستان بندرانزلی برطرف شده است.

وی با اشاره به اتمام برنامه ششم توسعه، افزود: برنامه هفتم توسعه در آینده نزدیک به مجلس شورای اسلامی ارسال خواهد شد و باید برنامه های استان گیلان در همه بخش ها ازجمله حوزه بهداشت و درمان نیز بازنگری شود.

عضو مجمع نمایندگان گیلان در خانه ملت، با اشاره به عقب ماندگی های نظام سلامت گیلان علی رغم تلاش های صورت گرفته، گفت: پیشرفت توسعه استان طبق برنامه نبوده است، به گونه ای که اکنون بیمارستان های استان به ویژه شهر رشت، در شأن مردم گیلان نیستند و ما اکنون به دنبال رفع و جبران مطالبات انباشته هستیم.

نماینده مردم بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ۹۰ درصد هزینه های کشور، هزینه های جاری است، تصریح کرد: استان گیلان در جذب اعتبارات هزینه ای، در بین ۳۱ استان کشور در رتبه آخر قرار دارد و دلیل آن هنوز برای ما روشن نشده است.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با تأکید بر تلاش همه جانبه و بهره گیری از همه ظرفیت ها در حل مشکلات مردم، افزود: کمک به سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان در جهت کمک به اعتلای سطح سلامت جامعه است و همه از آن بهره مند خواهند شد.

پایان پیام/۳۳۸۹

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان