جاوید محرمی پدر صادق محرمی مدافع گیلانی تیم ملی ضمن ابراز خوشحالی از حضور فرزندش در تیم ملی ایران، بر تن کردن لباس تیم ملی کشور را مایه افتخار و آرزوی هر ورزشکاری می داند.

خبرگزاری فارس، رشت، بهنام فیروزی: حالا کمتر از یک ساعت به اولین بازی تیم ملی در جام جهانی 2022 قطر باقی مانده، ترکیب اصلی تیم نیز منتشر شده و مشخص شده گوش راست تیم ملی صادق محرمی بازیکن خوب تیم ملی کشورمان است.

به همین بهانه با جاوید محرمی، پدر مدافع راست تیم ملی در جام جهانی گفت وگوی کوتاهی داشته ایم.

صادق محرمی بازیکن و لژیونر ایرانی فوتبال، متولد ۱۱ اسفند ۱۳۷۴ در منطقه گیسوم، در شهر تالش استان گیلان است. او فوتبال را از کودکی و کوچه پس کوچه های تالش آغاز کرده و حالا در سطوح بالای فوتبال توپ می زند.
 

 

جاوید محرمی ضمن ابراز خوشحالی از حضور فرزندش در تیم ملی ایران، بر تن کردن لباس تیم ملی کشور را مایه افتخار و آرزوی هر ورزشکاری می داند.

او معتقد است اینکه فرزندش اهل کدام شهر و استان است اهمیتی ندارد و می گوید تمام افتخارات این بازیکنان تقدیم به کشور و ملت ایران است.

محرمی می گوید همه باید برای موفقیت تیم ملی ایران دعا کنیم زیرا آنها رفته اند تا از حیثیت کشور و ملت ایران دفاع کنند.

او همچنین معتقد است تیم ملی ایران با داشتن بازیکنان توانمند، تیم آسانی برای حریفان محسوب نمی شود؛ ملی پوشان نیاز به دعای خیر و انرژی مثبت ازسوی مردم ایران دارند.

محرمی می گوید: ما خانواده ها آن بخش از وظایف و حمایت هایی که وظیفه مان بود را سعی کردیم تمام و کمال انجام دهیم و بخش دیگر موفقیت فرزندان مان مربوط به خود بازیکن و همچنین زحمات و تلاش های بی وقفه همه مربیان و حمایت های فدراسیون فوتبال ایران است.
 


پدر صادق محرمی در خصوص فرزند دیگرش که او نیز فوتبالیست است می گوید پسر دیگرم نیز سابقه حضور در تیم ملی نوجوانان را دارد و در حال حاضر عضو تیم بزرگسالان ملوان بندر انزلی است.
 

جاوید محرمی از صمیم قلب برای درخشش تیم ملی دعا می کند و می گوید امیدواریم بازیکنان تیم ملی کشورمان با یاری خداوند و دعای خیر ما خانواده ها و ملت ایران افتخار بیافرینند تا این افتخار را تقدیم ایران و یکایک مردم کشور کنند.
 


او در پاسخ به اینکه آیا فکرش را می کردید روزی فرزندتان بتواند پیراهن تیم ملی کشورش را بر تن کند می گوید: «از همان زمان که صادق توسط دستیار برتی فوگتس، مربی وقت تیم ملی آذربایجان در مسابقه دوستانه ای که با این تیم داشتند دیده شد و در مسابقات نوجوانان در آلمان که توسط سرمربی تیم دورتموند انتخاب شد (که متاسفانه موفق به اخذ رضایت نشدیم) بعنوان پدیده به دنیای فوتبال معرفی شد.»
 


او همچنین تأکید می کند که فرزندش هرچه دارد از تیم ملوان است و همیشه هوادار این تیم دوست داشتنی خواهند بود.

پدر صادق محرمی می گوید فارق از نسبت پدر فرزندی که بینمان است، صادق در فوتبال یک نخبه بود و من نیز سعی کردم در مسیر موفقیتش وظایفم را به خوبی انجام دهم که امیدورام در این مسیر کوتاهی نکرده باشم.
 


محرمی همچنین از فدراسیون فوتبال کشور که در طی این سال ها روی این بازیکنان سرمایه گذاری کردند تشکر می کند و خدا را شاکر است که این بازیکنان با تلاش های خودشان مزد زحماتشان را تا امروز گرفتند و افتخار بر تن کردن لباس تیم ملی کشور نصیبشان شد.

جاوید محرمی از اینکه به علت مشغله کاری نتوانسته در قطر حضور داشته باشد و به همراه خانواده از نزدیک بازی ها را تماشا کنند ناراحت است و می گوید با وجود اینکه از تیم ملی دور هستیم اما همچنان برای موفقیت و سربلندی تیم ملی ایران دعا می کنیم و حمایت مان را از آنان اعلام می کنیم.

پایان پیام/۳۳۸۹

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان