۴۰ هزار چای کار کشور بیمه می شوند

۱۴۰۱/۰۸/۳۰ ۱۸:۱۶ چاپ کد خبر: 179590
در نشستی که در راستای تأمین بخشی از رفاه چای کاران شمالی برگزار شد، بر بیمه 40 هزار چای کار در کشور بحث و تبادل نظر شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از لاهیجان، پیش از ظهر امروز جلسه هماهنگی مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر گیلان با حضور جهان ساز، رئیس سازمان چای و مدیرعامل صندوق حمایت از توسعه صنعت چای کشور در لاهیجان برگزار شد.

حبیب جهان ساز، رئیس سازمان چای کشور با بیان اینکه جامعه هدف صندوق عمدتاً از قشر متوسط، ضعیف و مولد جامعه بوده و به صورت اختیاری عضو بیمه می شوند، اظهار کرد: چای کاران می توانند برای عضویت در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر به ادارات چای شهرستان ها مراجعه کنند.

 

به گفته رئیس سازمان چای کشور کشاورزان می توانند از تسهیلات پرداختی که بازپرداخت این تسهیلات کم بهره و از سال آینده هست، بهره مند شده و تسهیلات پرداختی هم طی چند مرحله از بهاء برگ سبز خریداری چای کاران کسر می شود.

یزدان شعبانی، مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر گیلان نیز در این نشست اظهار کرد: گسترش چتر حمایتی بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر یکی از ابزارهای رضایت آفرینی برای قشر تولیدکننده کشور است.

وی ضمن تقدیر از تلاش های صورت گرفته در سازمان چای کشور اظهار امیدواری کرد که این موفقیت ها و تلاش ها در راستای خدمت به جامعه هدف تداوم داشته باشد.

در این نشست همچنین برای بیمه حداقل ۴۰ هزار چای کار در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر بحث و تبادل نظر شد.

پایان پیام/۳۳۸۹

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان