رشت- مسئول فضای مجازی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه ابزار دشمن در جنگ روایت ها دروغ پردازی است، گفت: اخبار منتشر شده از سوی رسانه های معاند دروغ بوده اما همین اخبار بازنشر شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سجاد ستوده ظهر سه شنبه در جلسه جهاد تبیین، ایجاد الگوسازی و نشر آن در تمامی سطوح جامعه در سالن اجتماعات کانون فکری پرورشی کودکان رشت با اشاره به اینکه آشوب های اخیر کشور گسترده تر از سال های گذشته بود، اظهار کرد: آشوب های اخیر با محوریت اجتماعی بود و از حیث تعداد حضور معترضان در خیابان و همچنین آسیب هایی که به کشور وارد شد وسعت بیشتری دارد.

مسئول فضای مجازی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه اعتراضات اخیر کشور زنانه محور است، افزود: یکی دیگر از ویژگی های این اعتراضات، سکولار بودن است و افراد به هیچ عنوان رویکرد دینی در مطالبات خود ندارند بلکه مسئله کاملاً اجتماعی است.

وی با بیان اینکه اعتراض حق مردم است اما در حوادث اخیر مرز بین اعتراض و اغتشاش از بین رفت، تصریح کرد: دشمن یک جنگ رسانه ای قوی علیه جمهوری اسلامی ایجاد کرده و برای پیشبرد اهداف خود از نیروهای آموزش دیده تحت پوشش خبرنگار و فعال سیاسی و اجتماعی استفاده می کند.

ستوده با اشاره به دروغ پردازی های زیاد دشمنان علیه جمهوری اسلامی بیان کرد: روزانه ۲۴ هزار خبر در خصوص اتفاقات اخیر در کشور توسط رسانه های معاند منتشر شده که اکثر آنان دروغ است.

این کارشناس رسانه با بیان اینکه نمایندگان مجلس باید قانون گذاری برای فضای مجازی را با جدیت دنبال کنند، بیان کرد: نمایندگان مجلس باید در جهت قانون گذاری برای فضای مجازی بیشتر همت کنند.

مسئول فضای مجازی سپاه قدس گیلان مهمترین رکن در جهاد تبیین را مربوط به فضای مجازی دانست و تصریح کرد: تغییر الگوی رفتاری مردم در فضای مجازی و مدیریت آسیب ها و خطرات این فضا باید پیگیری شود تا بتوانیم در امر جهاد تبیین موفق شویم.

وی با بیان اینکه ابزار دشمن در جنگ روایت ها دروغ پردازی است، عنوان کرد: در ۷۰ روز گذشته ۲۳ هزار خبر در خصوص اتفاقات اخیر کشور توسط ایران اینترنشنال منتشر شده که ۱۳ هزار آن دروغ بوده و متأسفانه این اخبار کذب توسط مردم بازنشر داده می شود.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان