رشت- رئیس سازمان بسیج دانش آموزی سپاه قدس گیلان با اشاره به برگزاری نخستین رویداد دانش آموزی «مسطور» گفت: این رویداد با محوریت میرزا کوچک خان جنگلی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حامد حبیب زاده پیش از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت بسیج در حوزه های مختلف بیان کرد: با بیان اینکه بسیج در تمامی حوزه ها فعالیت بسیار جدی و تأثیرگذاری دارد، فعالیت های علمی، فرهنگی، پژوهشی، عدالت آموزشی و اجتماعی از جمله دغدغه های بسیج برای رشد و شکوفایی کشور است.

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی سپاه قدس گیلان با اشاره به نقش بسیج دانش آموزی در اجرای عدالت آموزشی افزود: برای تحقق عدالت آموزشی در مدارس، طرح مکمل های آموزشی برای دانش آموزان کم بضاعت در همه شهرستان های گیلان در حال انجام است که دانش آموزان ابتدا در طرح ثبت نام و سپس به صورت آنلاین و مشاوره های تحصیلی با بهترین اساتید کشوری ارتباط برقرار می کنند.

وی با بیان اینکه یکی از اهداف سازمان بسیج دانش آموزی معرفی چهره های شاخص هر استان به دانش آموزان است، بیان کرد: شهدا و چهره های شاخص استان گیلان مانند میرزا کوچک جنگلی اسطوره ای است که باید به عنوان یک مبارز ملی و دینی به نسل جوان معرفی شود.

حبیب زاده با اشاره به برگزاری نخستین رویداد دانش آموزی مسطور با محوریت میرزا کوچک خان جنگلی در گیلان تصریح کرد: در این رویداد، دانش آموزان در ۱۰ رشته علمی، ادبی و فرهنگی با ارسال آثار خود شخصیت میرزا کوچک خان جنگلی را معرفی می کنند که این مهم به بازگویی شخصیت میرزا و شناختن هویت گیلان برای دیگران کمک کننده است.

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان گیلان افزود: علاقمندان برای شرکت در رویداد دانش آموزی مسطور می توانند آثار خود را تا ۶ آذر ارسال کنند.

وی با اشاره به برگزاری رویداد سرمشق تصریح کرد: رویداد رسانه ای سرمشق یک چالش فکری برای دانش آموزان است که منجر به تولید محتوا در حوزه دفاع مقدس می شود.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان