فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه بیش از ۹ هزار نفر در هفته بسیج در قالب ۸۰۰ گروه جهادی در قالب رزمایش جهادگران فاطمی ۲ در حال خدمت رسانی هستند، گفت: این نسل بسیج در طی ۴۳ سال تکثیر شد و بدون مزد و حقوقی ...

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سردار محمد عبدالله پور پیش از ظهر امروز در رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی ۲ در میدان شهدای ذهاب رشت با بیان اینکه ما هرچه داریم از امام راحل(ره) داریم، اظهار کرد: قبل از انقلاب ۲ گروه در دنیا وجود داشت، یک گروه در این دنیا در حال سلطه گری بودند و گروه دیگری نیز این ظلم و سلطه را پذیرفتند.

وی با بیان اینکه امام با استفاده از قدرت اسلام و با توکل به خدا و اعتماد به مردم در این نظام جهانی گروه جدیدی را در دنیا به وجود آورد، گفت: در واقع امام به دنبال ایجاد یک نظام سلطه گریز بود، اینکه می بینید در رأس نظام سلطه دنیا، ایران سرافراز مانده و تمام مستکبرین به دنبال از بین بردن این انقلاب هستند به دلیل این است که قدرت جمهوری اسلامی در حال ارائه یک الگو در دنیا است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه نظام سلطه نمی خواهد خورشید تابان جمهوری اسلامی ایران بدرخشد، افزود: امروزه اروپایی ها در سرمای زمستان دچار مشکل شده اند اما چون می بینند ایران توانسته برخی کشورهای دنیا را علیه نظام سلطه کند حاضرند به ملت خود ظلم کنند تا به ایران اسلامی فشار بیاورند.

عبدالله پور با بیان اینکه طبق فرمایش امام، ملت ایران از یاران امام حسین نیز بالاترند، تصریح کرد: در همین میدان شهدای ذهاب در اولین کنگره شهدا وقتی حاج قاسم آمار شهدا و آزادگان و جانبازان را می خواند، فرمود؛ استان گیلان به اندازه چند استان برای این انقلاب هزینه داده است.

وی با بیان اینکه نظام طاغوت بسیار برای گیلان هزینه کرده بود که آنان را از انقلاب و اسلام دور نگه دارد، گفت: وقتی به سنگ مزار شهدا نگاه می کنیم می بینیم که بسیاری از آنان در روزهای ابتدایی جنگ شهید شدند با اینکه ما هزار کیلومتر از مناطق جنگی فاصله داشتیم اما انقلاب و اسلام را تنها نگذاشتیم.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه همه افتخارات گیلان را مدیون مردم خودمان هستیم که در کنار هم قدرت بی نظیری دارند، افزود: در این ۴۰ هزار بسته معیشتی نیز که امروز توزیع می شود بخش اعظمی از کمک ها توسط خود مردم رقم خورد، مردمی که همواره در سختی ها در کنار هم و به فکر هم نوعان خود بودند.

عبدالله پور با بیان اینکه با داشتن چنین مردمی یقین بدانید از این دوره سخت عبور خواهیم کرد و عبور کرده ایم، تصریح کرد: افق بسیار روشنی جلوی چشم ما است، نظام سلطه و آمریکایی ها فهمیده اند که با فشار آوردن به ما و ایجاد ناامنی خودشان ضربه خواهند خورد.

وی با تأکید بر اینکه پیش بینی های امام خمینی (ره) درست از آب داده و دشمن به این موضوع واقف است، بیان کرد: حتماً از اینجا کاروان هایی برای آزادی قدس خواهد رفت، همان طور که امروز کربلا جزو شهرهای زیارتی ما است، بیت المقدس نیز از مقاصد زیارتی ما خواهد شد و این امر در گرو اطاعت از ولایت و رهبری جامعه اسلامی است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه امروز تعداد بسیار اندکی به دنبال آشوب هستند که فکر می کردند با فشار خون می توانند حجاب را بردارند، گفت: ما از جلسات آن ها با خبریم، چنان از ملت ایران عصبانی هستند چرا که بیش از ۹۹ درصد مردم ما به حجاب اعتقاد دارند و اندک افرادی هستند که فریب خوردند که بی حجابی را نوعی آزادی می دانند.

عبدالله پور با بیان اینکه با فاصله گیری از قرآن و شهدا در ۲ دنیا ذلت خواهیم کشید، افزود: ما انقلاب کردیم که احکام الهی در جامعه اجرا شود و یقیناً دشمن در این آشوب به جایی نمی رسد چرا که ما با وحدت، هدف دشمن را نشانه خواهیم گرفت.

وی با اشاره به تلاش دشمن برای ایجاد شکاف بین مردم و مسؤولان بیان کرد: توصیه های رهبر انقلاب را به گوش جان سپرده و با اتحاد و همدلی و گوش به فرمان رهبر انقلاب توطئه های دشمن را خنثی خواهیم کرد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه از ابتدای کرونا تاکنون بیش از ۷۰۰ میلیارد تومان توسط مردم و مسؤولان کمک شد، گفت: گیلان بعد از سیستان و بلوچستان بیشترین روستاها را دارد که دارای آب شرب نامناسب هستند و امیدواریم با طرحی که دیروز برای آبرسانی به روستاها آغاز شد این مشکلات به زودی رفع شود.

عبدالله پور با تأکید بر اینکه مردم نباید پشت درب اتاق مسؤولان گیر کنند، افزود: بسیاری سعی کردند مردم و کسبه و بازاریان را تحت تأثیر قرار دهند اما آنان دشمن را ناامید و خدمات شایانی به مردم کردند.

وی با بیان اینکه بیش از ۹ هزار نفر در هفته بسیج در قالب ۸۰۰ گروه جهادی در قالب رزمایش جهادگران فاطمی ۲ در حال خدمت رسانی هستند، گفت: این نسل بسیج در طی ۴۳ سال تکثیر شد و بدون مزد و حقوقی در تمام عرصه ها بود، اینکه حضرت امام با آن بزرگی آرزو می کند بسیجی باشد، باید برای ما نیز قابل افتخار باشد که مانند بسیجیان مخلص باشیم.

پایان پیام/۸۴۰۰۷

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان