رشت- مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان با اشاره به اینکه ۴۵ هکتار از اراضی جنگلی استان درگیر حریق شدند، گفت: آتش سوزی ها مهار شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حامد اختری شامگاه چهارشنبه در گفتگو با بخش خبر شبکه باران با اشاره به جزئیات آتش سوزی در گیلان، اظهار کرد: بخش هایی از جنگل های پنج شهرستان رودبار، تالش، فومن، ماسال و رضوانشهر طعمه حریق شدند.

وی از اطفا و کنترل کامل آتش سوزی مناطق گیلان خبر داد و افزود: طبق آخرین خبر حریق منطقه مرزی فومن و زنجان به مساحت یک هکتار به طور کامل مهار شده است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان با اشاره به آتش سوزی در مناطق جنگلی دو شهرستان رودبار و رضوانشهر در روز گذشته، بیان کرد: وزش باد گرم و بی احتیاطی افراد سبب به آتش کشیدن عرصه های جنگلی شده که آتش سوزی های دیروز مناطق جنگلی رودبار و رضوانشهر با تلاش های مردمی و امدادی مهار شد.

اختری از حریق ۴۵ هکتار از اراضی جنگلی گیلان خبر داد و اضافه کرد: آتش به طول کامل در کنترل نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی قرار دارد.

وی با بیان اینکه هیچ نقطه ای از گیلان درگیر آتش نیست، افزود: همه آتش سوزی ها در شهرستان های گیلان مهار شده است.

لازم به ذکر است در حالی مدیرکل منابع طبیعی استان گیلان از مهار آتش سوزی ها در پنج شهرستان درگیر با حریق خبر می دهد که بر اساس پیگیری خبرنگار مهر آتش سوزی در جنگل های رستم آباد در شهرستان رودبار همچنان ادامه داشته و به دلیل صعب العبور بودن ادامه دارد.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان