سرپرست منابع طبیعی و آبخیزداری رودبار با اشاره به شعله ور شدن دوباره آتش در جنگل های رودبار گفت: آتش سوزی جنگل های شمام رستم آباد و جمشید آباد که صبح امروز کنترل شده بود، با وزش باد گرم دوباره شعله ور ...

به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار، وحید مثمر امروز در جمع خبرنگاران با اینکه آتش سوزی در جنگل های رودبار کماکان ادامه دار است، اظهار کرد: از صبح امروز و به دلیل وزش باد شدید گرم، اراضی جنگلی در شهرستان رودبار دچار حریق شدند. 

وی با اشاره به شعله ور شدن دوباره آتش در جنگل های رودبار افزود: آتش سوزی جنگل های شمام رستم آباد و جمشید آباد که صبح امروز کنترل شده بود، با وزش باد گرم دوباره شعله ور شده است. 

سرپرست منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان رودبار از آتش سوزی ۱۰ هکتار از اراضی جنگلی رودبار خبر داد و افزود: از ابتدای آتش سوزی تاکنون حدود ۱۰ هکتار از جنگل های منطقه دچار آتش سوزی سطحی شده و شاخه ها افتاده و برگ درختان سوخته است. 

مثمر با تاکید بر تلاش نیروهای امدادی برای مهار حریق در جنگل های رودبار بیان کرد: ۳۰ نفر از نیروهای منابع طبیعی و اهالی محل در حال مهار این آتش سوزی هستند، همچنین سه نقطه از جنگل های شمام رستم آباد و جمشید آباد بامداد امروز طعمه حریق شده بود که با تلاش نیروهای منابع طبیعی و مردم کنترل شد. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان