راوی دفاع مقدس، فضای مجازی را قتلگاه جوانان معرفی کرد و گفت: دشمن در فضای مجازی به جوانان هویت، لذت و حتی درآمد داده به این منظور جوانان تحت تاثیر فضای مجازی قرار گرفته اند.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حسین یکتا امشب در نشست راه میرزا در تالار مرکزی رشت با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی به قدری توانمند شده که پشت درب خانه رژیم صهیونیستی رسیده است، اظهار کرد: امروز انقلاب اسلامی نقش مهم و اساسی در حوزه دیپلماسی بین الملل ایفا می کند. 

وی با اشاره به تلاش دشمن برای ایجاد فتنه در جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز دشمنان انقلاب اسلامی تمام تلاششان را می کنند تا از فروش نفت ایران جلوگیری کنند ولی در این مسیر موفق نیستند و تحریم های بیشتری نیز در چنته ندارند که علیه ما اعمال کنند. 

راوی دفاع مقدس با اشاره بر تلاش استکبار به منظور ایجاد تک قطبی کردن جهان بین الملل افزود: پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) تمام معادلات آن ها را برهم زد. 

یکتا دشمنی غرب با جمهوری اسلامی را دشمنی دیرینه دانست و تصریح کرد: وقوع دفاع مقدس بنا به فرموده امام خمینی (ره) نعمتی بود که بزرگانی مانند شهید حاج قاسم سلیمانی را تربیت کرد که ما را از پشت دروازه های بصره به پشت دروازه های بیت المقدس رساند. 

وی با اشاره به وقوع فتنه سال ۷۸ و تلاش دشمنان انقلاب برای دور کردن جوانان آن زمان از مبانی انقلاب بیان کرد: ایجاد راهیان نور همانند جوشش چشمه زمزمی بود که به فرموده مقام معظم رهبری تحولات فرهنگی بسیاری در جامعه ایجاد کرد. 

راوی دفاع مقدس با بیان اینکه دشمن انقلاب اسلامی در سال های اخیر با گسترش فضای مجازی و تغییر سبک زندگی جوانان بر فضای فرهنگی اثرگذاشته است، گفت: امروز قطعا چشمه زمزمی دیگری در مسیر انقلاب ایجاد خواهد شد، چرا که بنا به فرموده مقام معظم رهبری نسل دهه هشتاد است که انقلاب را به اوج قله خود می رساند. 

یکتا با اشاره به نقش رژیم صهیونیستی در اغتشاشات اخیر در کشور افزود: رژیم صهیونیستی می داند که به پایان عمر خود نزدیک می شود و در این مسیر نیز جوانان ما نقش آفرین اصلی هستند و تمام تلاش خود را برای نفوذ و دور کردن نسل جوان از مبانی انقلاب می کند. 

وی فضای مجازی را قتلگاه جوانان معرفی کرد و گفت: دشمن در فضای مجازی به جوانان هویت، لذت و حتی درآمد داده به این منظور جوانان تحت تاثیر فضای مجازی قرار گرفته اند. 

راوی دفاع مقدس با تاکید بر اینکه امروز همه ما تحت یک امتحان جدی الهی قرار داریم، بیان کرد: امروز امام زمان (عج) در حال جدا کردن یاران حقیقی خودشان هستند تا ببینند چه کسانی به ابی انت وامی می گویند و خالصانه در میدان حضور پیدا می کنند. 

یکتا انقلاب امام راحل (ره) را انقلابی تاریخی دانست و افزود: امروز انقلاب اسلامی یقه دشمن را در پشت دیوارهای بیت المقدس گرفته و او با دست و پا زدن و گرد و خاک به پا کردن تلاش می کند تا مانع دیدن حقیقت توسط جوانان و نوجوانان شود. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان