فرمانده قرارگاه بصیرتی عمار:

جهاد تبیین در مقابل هجوم تحریف است

۱۴۰۱/۰۹/۰۴ ۰۳:۲۸ چاپ کد خبر: 179645

به گزارش لنگرخبر، حجت الاسلام والمسلمین مهدی طائب شامگاه پنج شنبه در مراسم یاواره شهدا مسجد امام حسین (ع) کیاکلایه با بیان اینکه شهدا اثرگذاری خود را حتی بعد از شهادت هم در جامعه به اذن پروردگار حفظ می کنند، اظهار کرد: فردی که در راه خدا جسمش را از دست می دهد روحش زنده است و از بین نمی رود به این دلیل است که پروردگار می فرماید شهدا زنده اند و نزد من روزی می خورند. 

وی با اشاره به تلاش دشمن برای کمرنگ جلوه دادن نقش شهدا در جامعه گفت: استکبار همواره در تلاش است تا فرهنگ شهادت و ایثار را در جامعه کمرنگ جلوه دهد زیرا می داند گسترش فرهنگ شهادت منجر به عدم شکست ناپذیری جمهوری اسلامی می شود. 

فرمانده قرارگاه بصیرتی عمار، تاثیر شهید حاج قاسم سلیمانی را به مراتب بیشتر از قاسم سلیمانی دانست و بیان کرد:  ترامپ و پمپئو با شهادت شهید سلیمانی فقط جسم حاج قاسم را گرفتند در حالی که تاثیر شهید سلیمانی در همه عالم هستی وجود داشته و به نوعی تاثیر شهید حاج شهید سلیمانی از خود قاسم سلیمانی بیشتر است. 

طائب با بیان اینکه برخی خواص با شروع انقلاب اسلامی، ابعاد معنوی و گسترده جمهوری اسلامی را درک نکردند، تصریح کرد: در هفته دفاع مقدس مقام معظم رهبری فرمودند که این انقلاب شروع شد، برخی خواص ابعاد این انقلاب را نمی دانستند ولی دشمن متوجه ابعاد انقلاب شده و به این دلیل تحریم و حمله نظامی علیه این کشور را آغاز کردند. 

وی با اشاره به تاکید رهبر انقلاب در خصوص جهاد تبیین گفت: جهاد تبیین در مقابل هجوم تحریف است و این جریان تحریف در جهان در اختیار یهودی ها است که تحریف را از طریق رسانه های خود رقم می زنند و جهاد تبیین می تواند در مقابل این هجوم ایستادگی کند.

فرمانده قرارگاه بصیرتی عمار با بیان اینکه هدف از پیروزی انقلاب اسلامی را ظهور حضرت مهدی (عج) دانست و افزود: اگر سعی داریم ظهور امام زمان (عج) را ممکن کنیم باید زمینه ظهور را فراهم کرده و خود را برای یاری رساندن به امام زمان (عج) آماده کنیم در غیر این صورت زمان ظهور به تعویق خواهد افتاد. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان