عضو هیئت علمی دانشگاه با بیان اینکه بنا به فرمایش امام خمینی(ره) اگر نوای طنین بسیج از کشور رخت ببرند باید هر روز دنبال یک به آن باشیم، گفت: مکتب بسیج مکتب خدمت در صف اول و بهره مندی در صف آخر خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، بهروز جلایی در سخنان پیش از خطبه نماز جمعه این هفته رشت در مصلی این شهر با گرامیداشت هفته بسیج و بیان مولفه های تفکر بسیج اظهار کرد: بسیج تمدن ساز و خدمت بی منت به ملت است، اظهار کرد: بسیج متشکل از همه مردم، اقشار و اصناف مختلف در درون مکتب سپاه نقش گرفته و یادگارانی چون باکری ها، املاکی ها، خوش سیرت ها  و شهدای عزیزی برجای گذاشت که تاپای جان برای حفظ این خاک ایستادگی کردند.

وی با اشاره به ویژگی ها و جذابیت شخصیت امام خمینی (ره) گفت: مفهوم بسیج ساحت شناسی است، ساحت اول بسیج  فکر و فهم است، بنا براین مفهوم بسیج یعنی قوه عاقله.

استاد بسیجی دانشگاه گیلان ایمان  و عاطفه یعنی قلب را دومین مؤلفه ساحت شناسی بسیج دانست و افزود: بسیج در  مکتب حضرت علی(ع) رشد  یافته است به این معنی که هر مکتب حقی و توحیدی  سه دشمن دارد که عبارتند از  پول پرست،قدرت پرست و مقدس نمایان یا خوارج ها و جمهوری اسلامی ایران نیز با این سه دشمن در تقابل است.

وی با اشاره به اتفاقات اخیر در کشور که اقداماتی شبیه به کودتاهای خیابانی را رقم زده اند، گفت: در این کودتاها شعبان بی مخ ها و  برهنگان در مقابل انقلاب پابرهنگان در راستای  قدرت طلبی ایستادند.

جلایی با اشاره به اذعان مخالفان جمهوری اسلامی مبنی بر اینکه در ذهن مخالفین ایران بدون جمهوری اسلامی تکه تکه  می شود افزود: خطاب به کسانی که مسلم را تنها گذاشته و فرزند حسین زمان را تنها گذاشتند میگوییم تنها
راه نجات کشور اتحاد زیر پرچم جمهوری اسلامی ایران است.

عضو هیئت علمی دانشگاه با بیان اینکه  بنا به فرمایش امام خمینی (ره) اگر نوای طنین بسیج از کشور رخت ببرند باید هر روز دنبال یک به آن باشیم، گفت: مکتب بسیج  مکتب خدمت در صف اول و بهره مندی در صف آخر خواهد بود.

انتهای پیام/۳۳۸۹

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان