تفکر بسیجی تبلور تفکر «ما می توانیم»

۱۴۰۱/۰۹/۰۴ ۱۶:۴۲ چاپ کد خبر: 179662
به گفته امام جمعه موقت رشت ملت بصیر ایران اسلامی با حضور میدانی، هوشمندانه و مقتدرانه خود توطئه های آمریکایی، صهیونیستی و سعودی را خنثی می کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت الاسلام قربان پور در آئین عبادی سیاسی نمازجمعه این هفته رشت در مصلی این شهر با گرامیداشت هفته بسیج و روز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: ما مدیون تلاش برای ایجاد امنیت عزیزانی هستیم که در لباس خدمت به این مرزوبوم از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند و تا پای جان برای اهتزاز این پرچم تلاش می کنند.

وی با بیان اینکه بسیج متشکل از همه مردم، اقشار و اصناف مختلف زیر بیرق تفکر بسیجی که یادگار امام خمینی (ره)، تمدن ساز و خدمت بی منت به ملت است، گفت: تفکر بسیجی تفکر حضور «مامی تانیم» در حاکمیت دینی است؛ بنابراین اعلام می کنیم که ما در نظام حاکمیت دینی ثابت کردیم که با مبانی تفکر بسیجی ناممکن ها را باهدف «ما می توانیم» به امکان رسانده و پیش به سوی ایران قوی خواهیم رفت.

امام جمعه موقت رشت با اشاره به برگزاری میز خدمت قبل از خطبه های نمازجمعه رشت افزود: خدمات زیادی در جمهوری اسلامی صورت گرفته که قابل تقدیر است؛ اما کاستی های هم وجود دارد به عنوان مثال پروژه هایی از قبل آغاز شده؛ اما رها می شوند که علاوه بر هزینه مازاد، تا رضایتی و گله مندی هایی را ایجاد می کند.

وی با اشاره به سالروز میلاد حضرت زینب (س) تصریح کرد: هرچه سختی بیشتر باشد، صبر ارزنده تر و نتایج آن ارزنده تر است، هنگام تنگ شدن حلقه های بلا آسایش به همراه دارد، لذا با تأسی از صبر زینب کبری (س) در برابر مشکلات ایستادگی خواهیم کرد.

خطیب موقت رشت با بیان اینکه دشمن جنگ ترکیبی فرهنگی، امنیتی، سیاسی و نظامی علیه جمهوری اسلامی در نظر گرفته است؛ اما ملت بصیر ایران اسلامی با تاسی از صبر زینب (س) توطئه های دشمنان را یکی پس از دیگری از بین می برد، افزود: ملت بصیر ایران اسلامی با حضور میدانی، هوشمندانه و مقتدرانه خود توطئه های آمریکایی، صهیونیستی و سعودی را خنثی خواهند کرد.

قربان پور با اشاره به سالروز شهادت آیت الله مدرس، گفت: وجدان های سالم و فطرت های پاک ملت ما بهترین گواه است که روحانیت قشری تأثیرگذار در امور علمی، خدمت اجتماعی، فرهنگی و دینی در طول تاریخ بوده که نمونه ارزشمند آن آیت الله مدرس، امام خمینی (ره) میرزا کوچک خان جنگلی  است.

وی با بیان اینکه مطمئناً اهانت ها و هجوم به جایگاه روحانیت جز برنامه های آمریکایی در جهت بی آبرو کردن اشخاص آبرومند و مؤثر در جامعه است، افزود: جامعه روحانیت ارتباط خود را با جوانان بیشتر از گذشته خواهد کرد و توطئه های شوم دشمن را یکی پس از دیگری خنثی کرده و با گذر زمان و خاموش شدن فتنه ها، شرمساری دشمن از اهداف شومش عیان خواهد شد چرا که قداست روحانیت با خدمت به ملت عجین است.

پایان پیام/۳۳۸۹

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان