تولیدکننده‌ها و برندهای معتبری مانند ماهپار وجود دارند که به شیک و مد روز بودن استایل کاری خانم‌ها توجه ویژه دارند. افرادی که به پوشش خود بسیار اهمیت می‌دهند و به دنبال مدل‌های زیبا و خاصی از لباس اداری هستند، می‌توانند برای خرید به سراغ این دسته از تولیدکنندگان بروند. ما قصد داریم تا در این مقاله مدل‌های جدید مانتو شلوار اداری برند را به شما معرفی کنیم، پس اگر به دنبال خرید مانتو اداری هستید، با ما تا پایان این مقاله همراه باشید.

زنان شاغلی که در محیط‌های اداری و رسمی کار می‌کنند، معمولا لباس فرمی مانند مانتو شلوار اداری می‌پوشند. در بسیاری از ادارات، پوشش همه کارکنان به یک شکل است. اما در برخی دیگر افراد می‌توانند با سلیقه خود مانتو شلوار انتخاب کنند و آن لباس را زمان‌هایی که در اداره هستند بپوشند. به‌طورکلی می‌توانیم بگوییم که افرادی مانند معلمان، مدیران شرکت، کارکنان یک سازمان یا اداره، استادان دانشگاه و... در ساعات کاری معمولا لباس رسمی و اداری می‌پوشند. لباس‌های اداری در طرح‌ها و مدل‌های مختلف دوخته می‌شوند. متاسفانه تنوع طرح و رنگ در لباس‌های فرم بسیار کم است و طراحان لباس بیشتر هنرشان را در تولید انواع دیگری از لباس به کار می‌برند.

خوشبختانه در چنین شرایطی تولیدکننده‌ها و برندهای معتبری مانند ماهپار وجود دارند که به شیک و مد روز بودن استایل کاری خانم‌ها توجه ویژه دارند. افرادی که به پوشش خود بسیار اهمیت می‌دهند و به دنبال مدل‌های زیبا و خاصی از لباس اداری هستند، می‌توانند برای خرید به سراغ این دسته از تولیدکنندگان بروند. ما قصد داریم تا در این مقاله مدل‌های جدید مانتو شلوار اداری برند را به شما معرفی کنیم، پس اگر به دنبال خرید مانتو اداری هستید، با ما تا پایان این مقاله همراه باشید.

جنس مانتو شلوار اداری چیست؟

اولین نکته‌ای که در هنگام خرید لباس باید به آن توجه شود، جنس پارچه به‌کاررفته در آن است. انتخاب پارچه مناسب تأثیر بسیار زیادی بر زیبایی و ظاهر مانتو شلوار دارد. همان‌طور که می‌دانید، برخی از لباس‌ها با وجود دوخت و طرح زیبایی‌ که دارند، از تن‌ خور خوبی برخوردار نیستند . انتخاب پارچه می‌تواند زیبایی مانتو بر بدن را بیشتر کند. مانتوهای ادارای به دلیل طراحی و زیبایی‌ خاصی که دارند باعث می‌شوند که خانم‌ها در محل کار خودشان شیک‌تر و زیباتر به نظر برسند. جنس این نوع از مانتو، از پارچه‌های بادوام بسیار مناسبی است که برای چهار فصل سال مناسب است. البته گفتنی است که مانتوهای اداری در رنگ‌ها و جنس‌های متفاوتی دوخته می‌شوند.

معمولا در اداره یا سازمان‌ها، سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی مناسبی وجود دارد و همین باعث می‌شود که فرد بتواند از یک مانتو در هر فصلی از سال استفاده کند. باوجوداین، برخی دوست دارند که از مانتو متناسب با فصل استفاده کنند. به همین دلیل لازم دانستیم در این بخش، پارچه‌های مانتو اداری متناسب با هر فصل را به شما معرفی کنیم:

  • پارچه کتان:

اگر به دنبال خرید یک مانتو شلواری اداری برای فصل‌های گرم سال هستید، مانتوهای کتانی گزینه مناسبی برای شما هستند. پارچه کتان یک پارچه گیاهی محسوب می‌شود که ویژگی‌های بسیار خوبی دارد و برای فصول گرم سال مناسب است. این پارچه مناسب برای دوخت انواع مانتو اداری، لباس‌های اسپورت، مجلسی و... است. این پارچه به دلیل الیاف نرمی که دارد، تن‌ خور بسیار زیبایی دارد. تنوع رنگ در این پارچه بسیار زیاد است و خیاط‌ها و تولیدی‌ها می‌توانند از پارچه‌های رنگی و زیبای کتان برای دوخت لباس و مانتو استفاده کنند. شایان ذکر است که یکی از مشکلات پارچه‌های کتانی، چروک شدن بیش از حد آن‌ها است. برای رفع این مشکل، می‌توانید از پارچه کتان مجعدی و پیچ‌خورده برای دوخت مانتو اداری استفاده کنید.

  • فاستونی:

اگر به دنبال یک پارچه خوب و مناسب برای مانتو شلوار اداری خود هستید، باید به شما بگوییم که فاستونی بهترین گزینه برای شماست. الیاف این پارچه از پشم، پنبه، پلی‌استر و ویسکوز تولید می‌شود. به دلیل وجود همین الیاف، پارچه فاستونی دوام بسیار خوبی دارد و برای فصل‌های سرد سال بسیار مناسب است. مانتوهای دوخته‌شده با این پارچه، زیبایی خاصی دارند و مناسب برای افراد سخت‌پسند هستند.

  • کرپ:

پارچه کرپ بهترین گزینه برای دوخت مانتوهای اداری است. اگر تا حالا نتوانسته‌اید برای مانتو اداری خود یک پارچه مناسب انتخاب کنید، باید به شما بگوییم که پارچه کرپ بهترین انتخاب است. این پارچه انواع مختلفی دارد و همین باعث تفاوت در قیمت آن شده‌ است. کرپ پارچه‌ای است که همیشه روی مد بوده و مورد انتخاب افراد زیادی است، زیرا این پارچه به سختی چروک می‌شود و تن‌ خور بسیار زیبایی روی بدن دارد. افرادی که به ظاهر مانتوهای خود خیلی اهمیت می‌دهند و روی چروک‌ شدن آن‌ها حساس‌ هستند، می‌توانند مانتو کرپ را انتخاب کنند.

  • ترگال:

یکی دیگر از پارچه‌های مناسب برای دوخت مانتو شلوار اداری، پارچه ترگال است. رنگ‌های تیره این پارچه گزینه بسیار مناسبی برای دوخت مانتوهای اداری است. مانتوهای دوخته‌ شده با این پارچه، ایستادگی خوبی بر روی بدن دارند. یکی دیگر از خوبی‌های این پارچه، آن است که چروک نمی‌شود و به همین دلیل نیاز نیست افراد نگران چروک‌ شدن مانتوی خود در جلسات مهم باشند.

  • فیونا:

پارچه جنس فیونا تمام ویژگی‌های یک پارچه ایده‌آل برای لباس فرم را دارد. عدم چروک پذیری، پرزدهی پایین و شست‌وشوی آسان از خصوصیات پارچه فیونا هست. قیمت این پارچه در برابر ویژگی‌های خوبی که دارد بسیار مناسب و مقرون‌به‌صرفه است. معمولا شرکت‌هایی که برای کارکنان خود لباس اداری خریداری می‌کنند، از این پارچه استفاده می‌نمایند.

چرا پوشیدن مانتو شلوار اداری مهم است؟

در جواب باید به شما بگوییم که پوشیدن لباس رسمی و اداری در محیط کار باعث ایجاد نظم و هماهنگی بین کارکنان می‌شود. در اداره یا سازمان‌هایی که کارکنان بسیار زیادی مشغول به کار هستند، پوشیدن مانتو شلوارهای اداری باعث می‌شود که کارکنان هر بخش معلوم شوند. یکی دیگر از مزیت‌های پوشیدن لباس اداری این است که دیگر نیازی نیست که کارمندان برای انتخاب پوشش خود وقت زیادی را تلف کنند. همچنین پوشیدن مانتو اداری باعث راحتی و افزایش اعتمادبه‌بنفس کارکنان در محیط کار می‌شود. علاوه‌بر این موارد، استفاده از لباس فرم باعث می‌شود که تمرکز کارمندان روی کار بهتر باشند و راندمان کاری شرکت افزایش یابد.

نکات مهمی که هنگام خرید مانتو شلوار اداری باید رعایت شوند

اگر قصد خرید مانتو برای محیط کاری خود را دارید، باید نکات مهمی را رعایت کنید. اولین نکته مربوط به رنگ مانتو است. معمولا بیشتر مانتوهای اداری با رنگ تیره یا رنگ‌های خنثی در بازار موجود هستند. البته اشاره کردیم که برندهای معتبری مانند ماهپار لباس‌های فرم را با تنوع بالایی در رنگ و طرح تولید می‌کنند. توجه داشته باشید که رنگ مانتو را با توجه به تم برند شرکت و فضا و محیط کاری خودتان انتخاب کنید.

معمولا لباس‌های اداری به‌صورت ست کت و شلوار یا مانتو شلوار دوخته می‌شوند. سایز مانتو شلوار باید به‌گونه‌ای باشد که در آن احساس راحتی کنید. تن خور مناسب و راحت مانتو شلوار باعث می‌شود در انجام کارهایتان آزادی حرکت داشته باشید. سعی کنید در انتخاب طرح مانتو هم دقت کافی داشته باشید تا استایل کاریتان حرفه‌ای و شیک باشد. برای خرید انواع مانتو شلوار اداری برند می‌توانید به سایت فروشگاه اینترنتی باسابقه ماهپار مراجعه کنید.

انواع مدل مانتو شلوار رسمی برای زنان

انتخاب یک مانتو شلوار مناسب برای محیط‌های رسمی و اداری از اهمیت زیادی برخورد دار است. از آنجایی که پوشش و استایل فرد در محیط کار می‌تواند بر اعتمادبه‌نفس فرد تأثیر مثبتی بگذارد، انتخاب مدل مانتو بسیار مهم است. افرادی که دارای اندام خیلی لاغر یا خیلی درشت هستند، باید در انتخاب مانتوهای خود بسیار دقت کنند. به‌عنوان مثال، پوشیدن مانتو شلوار دارای پلیسه برای افراد درشت اندام مناسب نیست. به همین دلایل در ادامه به شما پیشنهادهایی ارائه می‌دهیم تا بهترین مدل مانتو شلوار اداری را متناسب با شکل اندام و فرم بدنتان انتخاب کنید:

  • مانتو شلوار مناسب برای افرادی که اندام پر یا نسبتا درشتی دارند

افرادی که اضافه وزن دارند به‌هیچ‌وجه نباید مانتوهای تنگ که به بدن آن‌ها می‌چسبد را انتخاب کنند. تناسب اندام بر اعتمادبه‌نفس خانم‌ها در محیط کاری تأثیر زیادی می‌گذارد و انتخاب پوشش مناسب می‌تواند تا حد زیادی باعث این تناسب شود. افرادی که اضافه وزن دارند، بهتر است که از مانتوهای راسته و ساده استفاده کنند. این مانتوها فرد را لاغرتر نشان می‌دهند و باعث زیباتر دیده‌ شدن اندام آن‌ها می‌شود. مانتوها و لباس‌هایی که دارای انواع چین و پلیسه هستند، موجب چاق‌تر نشان‌ دادن فرد می‌شوند. همچنین مانتوهای با رنگ تیره که دارای خطوط عمودی هستند، باعث کشیده‌تر نشان‌ دادن اندام شما می‌شوند. اگر تمایل دارید که اندامتان لاغرتر نشان داده شود، در محیط اداری از مانتوهای با رنگ روشن استفاده نکنید، زیرا شما را چاق‌تر نشان می‌دهند.

  • مانتو شلوار مناسب برای افرادی که اندامی لاغر دارند

افراد لاغر در انتخاب مانتو گزینه‌های بیشتری دارند و به‌راحتی می‌توانند مانتو دلخواه خود را پیدا کنند. اما گفتنی است که این افراد نیز باید برای رعایت زیبایی ظاهری خود، از مانتوهای با طرح و رنگ مناسب استفاده کنند. پوشیدن لباس اداری مدل پلیسه افراد لاغر را درشت‌تر نشان می‌دهد. این افراد باید از پوشیدن مانتوهای با خطوط راه‌راه اجتناب کنند، زیرا این طرح‌ها باعث لاغرتر نشان‌ دادن آن‌ها می‌شود. مانتوهای اداری با یقه‌ انگلیسی و یقه‌های بزرگ، برای افراد لاغر مناسب‌تر هستند. هم مانتوهای ساده و هم مانتوهای دارای طرح و مدل برای افراد لاغر استایل مناسبی می‌سازند.

  • مانتو شلوار مناسب برای افرادی که کوتاه‌ قد هستند

افراد کوتاه قد همیشه به دنبال خرید مانتو یا لباس‌های هستند که قد آن‌ها را بلندتر نشان دهد. به همین دلیل اغلب اوقات در انتخاب مانتو مناسب خود دچار اشتباه می‌شوند. پوشیدن مانتوهای اداری‌ که از دو پارچه متضاد دوخته شده‌اند، برای خانم‌های قد کوتاه مناسب نیست. این افراد باید مانتو شلوار اداری‌ را خریداری کنند که کاملا اندازه اندام آن‌ها باشد، یعنی نباید مانتو آن‌ها گشاد یا خیلی بلند باشد. مانتوهایی که قد آن‌ها تا زانو یا کمی بالاتر از زانو است، برای افراد قد کوتاه بسیار مناسب هستند.

  • مانتو شلوار مناسب برای افرادی که دارای قد بلند هستند

پوشیدن مانتو شلوار اداری ست برای افراد بلند قد گزینه مناسبی است؛ اما باید دقت داشته باشند که رنگ‌های تیره افراد را لاغرتر و بلندتر نشان می‌دهد. مانتوهایی که قدشان نسبتا بلند است و تا زیر زانو هستند، برای افراد قد بلند استایل زیبایی را می‌سازند. این در حالی هست که این مانتوها برای افراد با قد نسبتا کوتاه مناسب نیستند. درواقع می‌توان گفت که برای افراد قد بلند هر دو مدل مانتو کوتاه و بلند مناسب هستند.

معرفی انواع مدل مانتو شلوار اداری

در فروشگاه اینترنتی باسابقه ماهپار می‌توانید مدل‌های جدیدی از مانتو اداری را خریداری کنید. این سایت فعالیت گسترده‌ای درزمینه فروش و تولید انواع مانتو زنانه، لباس زنانه برند، لباس مجلسی باکیفیت و... دارد. اگر به دنبال مدل‌های جدید از مانتو اداری هستید، می‌توانید مدل‌هایی که در ادامه معرفی می‌کنیم را از سایت ماهپار خریداری کنید.

  • مانتو شلوار مدل چهارخانه یقه آرشال چهار دکمه
  • مانتو شلوار یقه آمریکایی بغل پلیسه
  • مانتو و شلوار مدل یقه انگلیسی طرح دیپلمات
  • مانتو و شلوار مدل یقه انگلیسی چهار دکمه
  • مانتو و شلوار مدل فیونا بانتو دوزی
  • مانتو و شلوار مدل یقه بلیزری
  • مانتو و شلوار مدل گلدوزی
  • مانتو و شلوار اداری یقه بند دار

مدل‌هایی که معرفی کردیم، جزو مدل‌های جدید مانتوهای اداری هستند که بیشتر خانم های خوش‌سلیقه آن‌ها را انتخاب می‌کنند. شما نیز می‌توانید با مراجعه به سایت ماهپار مشخصات کامل مانتوها به همراه عکس باکیفیت آن‌ها را مشاهده کنید. در سایت ماهپار شما می‌توانید محصول موردنظر خود را به‌صورت تکی یا عمده سفارش دهید. همه اجناس فروشگاه ماهپار از پارچه‌های باکیفیت دوخته شده‌اند که می‌توانند باعث رضایت کامل مشتریان شوند.

قیمت مانتو شلوار اداری چقدر است؟

قیمت مانتو شلوار اداری به عوامل زیادی بستگی دارد و همین باعث می‌شود که قیمت آن‌ها متفاوت باشد. عواملی مانند جنس پارچه، سایز مانتو شلوار، کیفیت مانتو شلوار و... همگی بر قیمت تأثیر می‌گذارند. مسلما قیمت مانتو شلوار اداری برند یا لباس برند بیشتر از سایر لباس‌ها هست. اگر قصد خرید لباس برند را دارید، باید توجه داشته باشید که قیمت آن‌ها با توجه به برند تولیدی آن‌ها متفاوت است. برای خرید انواع لباس و مانتو شلوار باکیفیت و برند می‌توانید به سایت‌های معتبر فروشگاهی مانند ماهپار مراجعه کنید. یکی از ویژگی‌های برتر ماهپار این است که این تولیدکننده با حذف واسطه‌ها، باکیفیت‌ترین لباس‌ها را با مناسب‌ترین قیمت در اختیار مشتری قرار می‌دهد.

سخن پایانی

پوشیدن مانتو شلوار اداری تأثیر زیادی بر اعتمادبه‌نفس و راحتی کارکنان دارد. استفاده از لباس فرم باعث بهبود برند سازی و موفقیت شرکت هم می‌شود. به همین دلیل انتخاب یک مانتو با رنگ و طرح مناسب از اهمیت زیادی برخوردار است. افراد برای داشتن یک استایل زیبا و ظاهر آراسته باید در انتخاب مانتو دقت کنند. در این مقاله نکات مهم برای انتخاب مانتو و مدل‌های مناسب برای هر تیپ اندام را معرفی کردیم. در پایان مقاله مدل‌های جدیدی از مانتو اداری را معرفی کردیم که شما می‌توانید همه آن‌ها را از فروشگاه ماهپار با قیمت مناسب خریداری کنید.


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان