رشت- نماینده رشت و خمام در مجلس با اشاره به اینکه حمایت همه جانبه از کانون پرورش فکری در اولویت قرار دارد، گفت: این نهاد نقش مهمی در کاهش آسیب های اجتماعی ایفا می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، جبار کوچکی نژاد پیش از ظهر شنبه در حاشیه بازدید از مرکز شماره ۲ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان رشت اظهار داشت: رایزنی با تصمیم سازان برای تخصیص اعتبار لازم برای بهسازی و تجهیز مراکز فرهنگی هنری این نهاد و خدمات رسانی به نسل کودک و نوجوان در اولویت است.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس با اشاره به آسیب های اجتماعی متوجه آینده سازان، افزود: فعالیت های سازنده، نشاط بخش فرهنگی و غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان نقش به سزایی در پیشگیری از این آسیب ها دارد.

وی گفت: کانون با ارائه برنامه های هدف مند فرهنگی، هنری، ادبی و پژوهشی از مجموعه های پیشگام در این حوزه است.

کوچکی نژاد بر تقویت و توسعه فعالیت های کانون تاکید و اضافه کرد: فراهم سازی زمینه های لازم جهت تخصیص بودجه برای توسعه و تجهیز فضاهای آموزشی این مجموعه، به ویژه مراکز ۶ گانه کانون شهرستان رشت در اولویت قرار دارد.

فاطمه گل گلی، مربی مسئول مرکز شماره ۲ کانون رشت نیز ضمن ابراز خرسندی از نگاه ویژه مسئولان به کودکان و نوجوانان، از نیازهای این مجموعه برای خدمات رسانی هرچه بهتر به مخاطبان صحبت کرد و گزارشی از فعالیت های این مجموعه فرهنگی در مسیر کشف و پرورش استعدادهای فکری و ذوقی اعضا ارائه داد.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان