آستارا- معاون سیاسی سپاه قدس گیلان تنها راه مقابله با فشار و تهدیدهای دشمنان را اقتدار جمهوری اسلامی و مقاومت مردم دانست و گفت: حضور آگاهانه مردم در صحنه ها راهکار اصلی غلبه بر دشمن است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مهدی عزیزی ظهر شنبه در اجتماع بزرگ بسیجیان آستارا با بیان اینکه مبنای سیاست جمهوری اسلامی ایران در منطقه آن است که سرنوشت کشورها توسط خود آنها رقم بخورد و تمامیت ارضی آنها محترم شمرده شود، اظهار کرد: دشمن از ایران قوی و پایدار در منطقه می ترسد و تمام این توطئه ها و فتنه ها هم در راستای جلوگیری از تحقق این مهم است.

سرهنگ عزیزی با تاکید بر اینکه با اقتدار، عزت و خودباوری ضربه محکمی بر دشمن وارد می کنیم، گفت: تنها راه مقابله با فشار و تهدیدهای دشمنان ملت سرافراز ایران، اقتدار جمهوری اسلامی و مقاومت مردم است.

وی با اشاره به اینکه بسیج در دفاع از ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و جهاد در راه اسلام استوار ایستاده و در عرصه های مختلف همواره پیشتاز بوده است، اظهار کرد: امروز نیروهای ارزشی و مدیران انقلابی، مورد هجمه دشمنان قرار دارند تا یاس و ناامیدی را در جامعه ترویج کنند.

معاون سیاسی سپاه قدس گیلان با بیان اینکه باید فعالیت ها به سمت حرکت های جهادی پیش رود تا بتوانیم شبانه روز با دشمنان ملت ایران مقابله کنیم، تصریح کرد: حضور آگاهانه و با بصیرت مردم در تمام صحنه ها، راهکار و شیوه اصلی غلبه بر دشمن است.

قلب دشمنان امت اسلامی و انقلاب از قدرت بسیج در لرزش است

فرمانده سپاه ناحیه آستارا نیز در این اجتماع با بیان اینکه بسیج از مردم و برای مردم است و بسیج از ابتدای شکل گیری در خدمت کشور و مردم بوده و این مسیر را ادامه می دهد، اظهار کرد: قلب دشمنان امت اسلامی و انقلاب از قدرت بسیج در لرزش است.

سرهنگ بهزاد قنبری افزود: دشمنان با اعمال تحریم ها و توطئه های مختلف، قصد تزلزل در اراده ملت ایران را دارند اما حضور باشکوه مردم در روزهای گذشته جهت محکومیت اغتشاشگران، پشتیبانی ملت از نظام را نشان داد.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان