رستم آباد- استاندار گیلان با اشاره به درخواست اعزام بالگرد برای اطفای حریق در جنگل های مناطق کوهستانی رستم آباد گفت: دو بالگرد به محل اعزام می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی بعد از ظهر شنبه در نشست مدیریت بحران شهرستان رودبار که با محوریت آتش سوزی جنگل های رستم آباد در شهرداری این شهر تشکیل شد، اظهار کرد: وزش باد گرم و صعب العبور بودن و کوهستانی بود منطقه سبب شده تا اطفا حریق جنگل های رستم آباد رودبار با مشکل روبرو شود.

وی با تاکید بر سرعت بخشیدن به عملیات اطفای حریق در جنگل های رستم آباد، افزود: دو بالگرد برای اطفای حریق این منطقه از پایتخت به گیلان اعزام شده و بزودی این آتش سوزی کنترل و مهار می شود.

استاندار گیلان با اشاره به مشارکت مردم، بسیجیان و نیروهای نظامی در اطفا حریق جنگل های رستم آباد، بیان کرد: به جد پیگیر کنترل و مهار آتش سوزی جنگل های رستم آباد هستیم.

عباسی با اشاره به سعه صدر و خویشتن داری مردم منطقه در بروز بحران، اضافه کرد: هیچ تهدیدی متوجه منازل مسکونی اطراف رستم اباد نیست و با تلاش های مردمی، نیروهای بسیجی و امدادی و اعزام بالگرد آتش را مهار می کنیم.

وی با تاکید بر حفظ و حراست از جنگل ها و منابع طبیعی، افزود: مردم بهترین حافظان طبیعت و جنگل هستند و در این راستا دست ما را می گیرند.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان