رشت- مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اینکه بصیرت، آگاهی و ارتقای سواد رسانه ای فتنه های دشمن را ناکام می گذارد، گفت: مطالبه گری از ارکان اصلی پویایی و زنده بودن جامعه اسلامی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سعید مهدوی ظهر یکشنبه در یادواره شهدای دخانیات رشت، اظهار کرد: شهدا مسیر بندگی، عشق به خدا و جهاد و شهادت را به سایر مسیرها ترجیح دادند.

وی با اشاره به ویژگی ها والای شهدا در ابعاد مختلف، افزود: یکی از راههای رسیدن به شهادت تأمل و تعمق در آیات الهی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان، حق شناسی را یکی مؤلفه های مهم شهادت محوری دانست و بیان کرد: حق بینی و حق شناسی شهدا زبانزد خاص و عام است و راه را از بیراهه مشخص می کند.

حجت الاسلام مهدوی به تشریح مؤلفه های رسیدن به تعالی و رستگاری از منظر قرآن پرداخت و اضافه کرد: لبیک گفتن به ندای الهی، صبر در برابر مشکلات و سختی ها، مبارزه با کفر و جهاد در راه خدا انسان را به سعادت و خوشبختی می رساند.

وی با اشاره به کینه ورزی ها و فتنه انگیزی های دشمن علیه نظام اسلامی در چهل و اندی سال انقلاب، افزود: دشمن از هر طریقی برای مبارزه و ضربه زدن به انقلاب اسلامی استفاده کرد اما هر بار شکست خورد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به حوادث اخیر در کشور و استان، بیان کرد: نظام اسلامی در حوادث اخیر در جنگ نابرابر رسانه ای و شناختی دشمن قرار گرفت.

حجت الاسلام مهدوی با بیان اینکه دسیسه های دشمن شکست خورده است، گفت: بصیرت، آگاهی و ارتقای سواد رسانه ای فتنه های دشمن ناکام می گذارد.

وی، مطالبه گری و اعتراض به وضعیت موجود را از نشانه های پویایی جامعه دانست و افزود: مطالبه گری جز ارکان اصلی پویایی و زنده بودن جامعه اسلامی است.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان