انزلی- نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به هراس دشمنان از قدرت ایران گفت: دشمن به دنبال منفعل کردن نیروی انسانی جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله رسول فلاحتی پیش از ظهر یکشنبه در مراسم گرامیداشت روز نیروی دریایی در منطقه چهارم نیروی دریایی ارتش در بندرانزلی افزود: خطر بزرگ ایران اسلامی برای نظام سلطه و استکبار، منابع انسانی توانمند و اندیشه ورز آن است.

وی با بیان اینکه دشمن می خواهد این منابع انسانی را منفعل کرده و به ضعف بکشاند، افزود: اگر دشمنان نتوانند به امیال پلید خود در مورد ایران دست یابند، این ملت در سایه عقیده و آرمان روند رو به توسعه را در نهایت اقتدار می پیماید.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان ادامه داد: اگر ملتی آرمانی فکر کند به طور قطع موفق خواهد بود و این محدود به دنیای اسلام و مسلمانان نیست بلکه هر یک از جوامع دینی دارای اعتقاد هر جا و به هر میزان که آرمانی حرکت کرده اند مانا و ماندگار بوده اند.

وی با تقدیر از رشادت های رزمندگان و شهدای هفتم آذر سال ۱۳۵۹ گفت: امروز ایران در دو جغرافیای زمینی (مرزها) و آبی شامل دریاها موفقیت های بسیاری در سایه انقلاب و تدبیر مقام رهبری و همت و اراده این ملت کسب کرده است و مفتخریم نیروی راهبردی جمهوری اسلامی در بیش از ۴۴ هزار کیلومتر از آب های جهان سیر می کند و پرچم ایران اسلامی را به اهتزاز درآورده است.

وی تاکید کرد: اگر امروز در دریا امنیت است به مدد تلاش های نیروی دریایی ارتش و سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران بوده است.

آیت الله فلاحتی تصریح کرد: ایران با وجود تحریم ها توانست معادلات اقتصادی، سیاسی و فرهنگی جهان را برهم زده و در عرصه های بین المللی قدرتمند ظاهر شود و اگر قدری حوصله شود فاتح دریاها خواهد بود و پیشرفت های نوین اسلامی را به دنیا عرضه خواهد کرد.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان