رشت- مسئول رسانه های اجتماعی کنگره بین المللی میرزا کوچک جنگلی از آغاز پویش «کوچک جنگلی» از امروز تا ۱۲ آذر ماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن پورپیر ظهر دوشنبه در گفتگو با رسانه ها گفت: پویش کوچک جنگلی با هدف زنده نگه داشتن یاد میرزا و نهضت جنگل به عنوان یک واقعه مهم تاریخی برای کشور، از امروز در شبکه های اجتماعی راه اندازی شده و تا ۱۲ آذر ۱۴٠۱ ادامه خواهد داشت.

وی از فعالان شبکه های اجتماعی و رسانه ای استان گیلان دعوت کرد در پویش که همزمان در بسترهای توئیتر و اینستاگرام و سایت پویش با هشتگ کوچک جنگلی در جریان است مشارکت کنند، ادامه داد: علاقه مندان می توانند با مراجعه به آدرس @kouchakjangali در بستر پیام رسان های داخلی و خارجی و آدرس kouchakjangali.ir در بستر اینستاگرام، با کمک به انتشار آخرین محتوای تولیدی پیرامون نهضت جنگل در این بسترها، یاد و نام بزرگمردان گیلان زمین به پرچمداری طلبه شهید میرزا کوچک جنگلی را گرامی دارند.

مسئول رسانه های اجتماعی کمیته فضای مجازی کنگره بین المللی شهید میرزا کوچک جنگلی اظهار داشت: واقعه نهضت جنگل می تواند به عنوان یک الگوی مناسب برای ایستادگی در برابر زورگویان جهان و عدالت خواهی، وطن پرستی، مردم دوستی، خودکفایی، شهادت طلبی، کمک به هم نوع، عزتمندی، حق طلبی و سایر شئون اسلامی و انسانی باشد.

پورپیر به لزوم خودشناسی و هویت بخشی به نسل جوان اشاره و تصریح کرد: نهضت جنگل اگر به درستی معرفی شود، برای خودشناسی و خودباوری نسل جدید و برای بسیاری از مشکلات امروز که ناشی از بحران هویت در نوجوانان است راهگشا خواهد بود.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان