رشت- رئیس سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان با اشاره به اجرای چهارمین مرحله از پویش نذرخون گفت: بیش از ۱۵۰ کارمند استان گیلان در این پویش شرکت می کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ رضا رنجبر ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه اهدای خون نوعی جهاد و کاری ارزشمند در شرایط فعلی است، اظهار کرد: گیلان از استان هایی است که در حوزه فرآورده های خونی با کمبود رو به رو بوده و ترویج فرهنگ اهدای خون ضروری است.

رئیس سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان با اشاره به اجرای چهارمین مرحله از پویش نذر خون توسط سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان گفت: کارمندان و بسیجیان کارمند این استان با همکاری بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان پویش نذر خون را آغاز کرده اند.

وی ادامه داد: به مناسبت هفته بسیج در چهارمین مرحله از پویش نذر خون، کلیه بسیجیان به مدت هفت روز جهت اهدای خون به مراکز انتقال خون شهرستان های استان مراجعه می کنند.

سرهنگ رنجبر با بیان اینکه بیش از ۱۵۰ کارمند استان گیلان در چهارمین پویش نذر خون شرکت کردند بیان کرد: این افراد با اهدا خون به بیماران نیازمند کمک می کنند و گامی مؤثر در جهت ترویج ایثار و از خودگذشتگی برای هم نوع بر می دارند.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان