انزلی- استاندار گیلان با اشاره به نقش ظرفیت های بندری استان در روابط تجاری و اقتصادی گفت: از ظرفیت های بندری و کشتیرانی گیلان برای توسعه تجاری باید استفاده شود.

به گزارش خبرنگار مهر اسدالله عباسی بعد از ظهر سه شنبه در نشست شورای اداری انزلی با اشاره به شخصیت های فاخر و برجسته این شهرستان اظهار کرد: انزلی با نام شهید نامجو و دیگر مفاخر شهرستان شناخته شده است.

وی با اشاره به تعامل سازنده مدیران دستگاه های اجرایی در انزلی، افزود: توسعه و پیشرفت هر منطقه در گرو همدلی و همراهی مدیران است.

استاندار گیلان با بیان اینکه مردم منتظر ثمرات تلاش های دولت سیزدهم هستند، گفت: اثرات اقدامات دولت باید در بخش های مختلف زندگی مردم ملموس باشد.

عباسی با بیان اینکه مدیریت تحولی در استان باید بازتعریف شود، اضافه کرد: بهره گیری از ظرفیت های بنادر و کشتیرانی در انزلی و سایر بنادر گیلان ضرورت مند است.

وی با اشاره به ظرفیت های بندری گیلان در روابط تجاری و اقتصادی، افزود: افق روشنی در روابط اقتصادی و تجاری گیلان و ایران ترسیم شده است.

استاندار گیلان با اشاره به تلاش های دشمن در ابعاد مختلف علیه نظام اسلامی، بیان کرد: دشمن از طریق جنگ ترکیبی در تلاش است به نظام اسلامی ضربه بزند که از تحرکات نظامی در منطقه گرفته تا تحریم های اقتصادی و فتنه انگیزی های اخیر نظیر این جنگ است.

عباسی با بیان اینکه اقتدار نظام برگرفته از قدرت معنوی ولایت است، گفت: تلاش دشمن در چهل و اندی سال علیه انقلاب اسلامی نتیجه نداده است و نتیجه نخواهد داد.

وی با اشاره به حوادث اخیر در کشور و استان، افزود: هوشیاری ملت بصیر ایران فتنه انگیزی های دشمن را ناکام گذاشت.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان