انزلی- استاندار گیلان گفت: ناکامی دشمنان در راه اندازی جنگ ترکیبی با استفاده از نیروهای فریب خورده برای خدشه دار کردن نظام، بیانگر قدرت بی بدیل جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی پیش از ظهر سه شنبه در مراسم گرامیداشت روز نیروی دریایی در ستاد فرماندهی ناوگان شمال اظهار کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در تلاش برای تحقق اهداف شوم خود با راه اندازی انواع جنگ های ترکیبی با استفاده از ابزارهای رسانه ای کثیف و دروغ پردازی و ایجاد اغتشاش هستند.

وی افزود: ناکامی دشمنان در راه اندازی جنگ ترکیبی با استفاده از نیروهای فریب خورده برای خدشه دار کردن نظام، بیانگر قدرت بی بدیل جمهوری اسلامی ایران است.

عباسی تاکید کرد: سربازان نظام مقدس جمهوری اسلامی در هر لباسی و تحت فرماندهی رهبری با قدرت از امنیت داخلی و از مرزهای زمینی و آبی کشور حفاظت می کنند و نقشه های شوم دشمنان را نقش بر آب می کنند.

استاندار گیلان نیروی دریایی ارتش را قدرتی برای کشورهای منطقه برشمرد و تصریح کرد: ایران در تمامی سواحل شمال و جنوب کشور و در تجارت بین المللی به عنوان قدرت در دنیا بوده و با تکیه بر خودباوری جوانان به هیچ کشوری وابستگی ندارد.

عباسی با اشاره به نامگذاری نیروی دریایی به نام نیرویی راهبردی از سوی رهبر معظم انقلاب اضافه کرد: نیروی دریایی به دلیل انجام موفقیت آمیز مأموریت های محوله خود و ایجاد امنیت در آب های داخلی و بین المللی به عنوان نیرویی راهبردی معرفی شد.

استاندار گیلان همچنین گفت: تجارت بین الملل و کشتیرانی در دریای خزر نیز با امنیت بالا انجام می شود و افزایش ارتباطات بین المللی و مراودات تجاری با کشورهای حاشیه خزر با استفاده از ظرفیت بنادر استان بیانگر این مهم است.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان