تالش- فرماندار تالش از پرداخت هزار و ۶۰۰ مورد تسهیلات فرزندآوری در شش ماهه نخست امسال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، کیا عاشوری عصر سه شنبه در جلسه ستاد حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اظهار کرد: با روی کار آمدن دولت سیزدهم موضوع خانواده و جوانی جمعیت بسیار مورد توجه قرار گرفت.

وی افزود: در نخستین گام رئیس جمهور اصل یکصد و بیست و سوم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، «قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» مصوب مجلس شورای اسلامی را برای اجرا به وزارتخانه بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و معاونت امور زنان و خانواده رئیس جمهور ابلاغ کرد.

فرماندار تالش با بیان اینکه پیگیر تأمین اعتبارات مربوط به تسهیلات بانکی حمایت از خانواده هستیم، اظهار کرد: در شش ماهه اول سال جاری ۱۶۰۰ مورد تسهیلات به مبلغ بیش از ۷۰ میلیارد برای فرزندآوری پرداخت شده است.

وی ضمن تاکید بر حمایت از خانواده و جوانی و فرزند آوری، از تخفیف ۵۰ درصد برای صدور پروانه ساختمانی پس از تولد فرزند سوم خبر داد.

عاشوری به تدوین برنامه های عملیاتی در راستانی ارتقای سلامت خانواده و جوانی جمعیت تاکید و اضافه کرد: ضرورت دارد تمامی دستگاه های دولتی با احساس مسئولین نسب به به انجام تکالیف مقرر و مطرح در قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اقدام کنند.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان