مدیرکل راه و شهرسازی گیلان جاده بندرانزلی به رضوانشهر را یکی از پرترددترین جاده های کشور دانست و گفت: به دلیل عدم تأمین اعتبار هنوز پس از گذشت ۱۰ سال کماکان پروژه چهار خطه کردن جاده انزلی - رضوانشهر نیمه ...

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، هادی رحمانی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه توسعه و ترمیم جاده در استان گیلان یکی از برنامه های اداره کل شهرسازی در این استان است، اظهار کرد: گیلان یکی از گردشگرپذیرترین استان های کشور است که هرساله چندین میلیون نفر با خودروهای شخصی خود به این استان سفر می کنند، لذا بهره مندی از یک جاده خوب یک نیاز مبرم برای گیلان است. 

وی با اشاره به آخرین وضعیت چهار خطه کردن جاده انزلی - رضوانشهر ، گفت:تاکنون دو و هفت دهم کیلومتر از سمت رضوانشهر و یک و ۹ دهم کیلومتر از سمت بندرانزلی از این مسیر ۲۳ کیلومتری بهسازی و آماده شده و ۹ و سه دهم کیلومتر آن هم در دست اجرا است. 

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان جاده بندرانزلی به رضوانشهر را یکی از پرترددترین جاده های کشور دانست و افزود: تاکنون برای آماده شدن این مسیر ۳۲ میلیارد تومان هزینه شده که ۲۰ میلیارد تومان آن از محل بودجه ۱۴۰۰ می باشد.

رحمانی با گله مندی از پیشرفت ۲۵ درصدی جاده بندرانزلی به رضوانشهر  بیان کرد: عملیات اجرایی طرح چهار خطه کردن جاده بندرانزلی – رضوانشهر از سال ۹۱ آغاز شد که به دلیل کمبود منابع مالی پس از گذشت ۱۰ سال فقط ۲۵ درصد پیشرفت کار داشته و برای تکمیل این طرح دست کم به ۵۰۰ میلیاردتومان اعتبار دیگر نیاز است. 

پایان پیام/ع

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان