رشت- مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به اجرای پویش «نذر خدمت» گفت: این پویش در منطقه زیار اشکورات شهرستان رودسر اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سیاوش غلامی ظهر چهارشنبه در حاشیه اجرای پویش نذر خدمت در گفتگو با رسانه ها با اشاره به اینکه این پویش در منطقه زیاز اشکورات شهرستان رودسر اجرا می شود، گفت: در قالب این پویش ۳۰ بسته معیشتی، ۲۰ بسته کیف و لوازم التحریر، طرح نیابت دیدار با دو خانواده شهید و اهدای دو تخته پتو، سنجش مسائل بهداشتی منطقه و دارو و تجهیزات توانبخشی رایگان به نیازمندان منطقه بوده است.

غلامی ضمن تقدیر و قدردانی از مشارکت داوطلبان در اجرای پویش نذر خدمت اظهار کرد: بی تردید رسیدگی به امور محرومان و نیازمندان و کاستن از گرفتاری ها و مشکلات آنان تنها با همیاری و همدلی مسئولین و مردم استانمان و اجرای پویش های این چنینی محقق خواهد شد.

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان گیلان نیز اظهار کرد: در این طرح، ۴ پزشک متخصص، یک پزشک عمومی، یک تکنسین دارویی و دو دندانپزشک مشارکت داشتند.

بهزاد پرستش اضافه کرد: در قالب اجرای این پویش ۲۵۳ میلیون تومان داور، تجهیزات توانبخشی، بسته های معیشتی، لوازم التحریر، پتو و خدمات پزشکی ارائه می شود.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان