رشت- جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: همزمان با میلاد با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار حضور ۱۲ تیم از سوی سپاه قدس گیلان به منظور تجلیل از پرستاران به بیمارستان های استان اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ الیاس کوثری عصر چهارشنبه با حضور در بیمارستان رسول اکرم (س) رشت ضمن تبریک ولادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار اظهار کرد: پرستاری شغلی الهی است و تلاشگران این حوزه جایگاه ارزشمندی نزد خداوند دارند.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه ایثار کادر درمان و پرستاران در روزهای کرونا هیچگاه از یاد مردم نمی رود، افزود: کادر درمان در دوران کرونا همچون رزمندگان دفاع مقدس از جان خود برای حفظ سلامتی و نجات بیماران مایه گذاشتند.

وی با تاکید بر لزوم توجه و قدردانی از زحمات کادر درمان و پرستاران بیان کرد: یکی از اهداف سپاه قدس گیلان توجه به اقشار مختلف جامعه به ویژه پرستاران و کادر درمان است.

سرهنگ کوثری با اشاره به اینکه همه ما شاهد زحمات پرستاران و نقش بی بدیل آنها در جامعه هستیم، تصریح کرد: کمترین وظیفه ما قدردانی از تلاش های این قشر مؤثر و شریف در چنین روز مبارکی است.

وی با اشاره به اعزام ۱۲ تیم از سپاه قدس گیلان به بیمارستان های استان به منظور قدردانی از زحمات پرستاران گفت: ۱۲ تیم از کارکنان پایور، به تمامی بیمارستان های شهرستان رشت و دیگر شهرستان ها رفته و با اهدای هدایایی از زحمات آنان تشکر می کنند.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان با اعلام آمادگی این سازمان برای حل مشکلات جامعه پرستاری افزود: سپاه قدس گیلان برای حل مشکلات جامعه پرستاری و کادر درمان از هیچ تلاشی دریغ نمی کند.

وی با تاکید بر اینکه سپاه پاسداران حامی کادر درمان است بیان کرد: سپاه و بسیج همواره یاریگر این قشر شریف و زحمت کش هستند و برای خدمت رسانی به همه آحاد جامعه آمادگی کامل داریم.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان