شب گذشته و در تجمع عده ای اغتشاشگر در بندر انزلی، پیکر جوانی ۳۰ ساله در بندر انزلی کشف و مظنونین قتل این جوان اهل بندر انزلی شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، بعد از شروع اغتشاشات در کشور و به ویژه استان گیلان، پروژه کشته سازی در دستور کار معاندین و رسانه های بیگانه قرار گرفت و این امر کماکان ادامه دارد.

شب گذشته بود که خبری مبنی بر کشته شدن مهران سماک، جوان ۲۷ ساله ای در بندر انزلی توسط نیروی های امنیتی و به علت خوشحالی از برد آمریکا برابر تیم فوتبال جمهوری اسلامی ایران در شبکه تروریستی ایران اینترنشنال منتشر شد.

از لحظات نخستین انتشار این خبر، پیگیری علت قتل این جوان در دستور کار نیروهای امنیتی و مقامات قضایی قرار گرفت و به گفته فرمانده انتظامی شهرستان بندر انزلی بامداد چهارشنبه و پس از پایان یافتن مسابقه فوتبال تیم ملی کشورمان در مصاف با آمریکا و تجمع عده ای اغتشاشگر در محدوده چراغ برق شهرستان انزلی، جسد مردی حدودا ۳۰ ساله که بر اساس شواهد موجود بر اثر تیراندازی با سلاح شکاری مورد اصابت قرار گرفته بود کشف شد.

آنطور که سرهنگ سید جعفر جوانمردی می گوید پس از اطلاع ماموران پلیس از ماجرا و با توجه به حساسیت موضوع و احتمال سوءاستفاده برخی عناصر و محرکین حاضر در محدوده تجمع، بلافاصله مراتب با هماهنگی مقام قضایی در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

بر اساس اعلام فرمانده انتظامی شهرستان بندر انزلی، پلیس در همان ساعات اولیه تعدادی از مظنونین را شناسایی و دستگیر کرد و تلاش برای شناسایی ضارب همچنان ادامه داشته و نتیجه تحقیقات بیشتر پس از اعلام نظر پزشکی قانونی و بررسی های فنی پلیس به اطلاع عموم خواهد رسید.

پایان پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان