به مناسبت روز پرستار صورت گرفت

بازدید سردار تاور از درمانگاه امام حسین لنگرود

۱۴۰۱/۰۹/۱۰ ۱۰:۵۴ چاپ کد خبر: 179768

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی لنگرخبر، فرمانده تیپ نیروی مخصوص میرزاکوچک خان لنگرود امروز به مناسبت روز پرستار و ولادت حضرت زینب با پرستاران درمانگاه امام حسین (ع) دیدار و گفت‌وگو و با اهدای گل از زحمات شبانه روزی آنان برای خدمت به مردم تقدیر کرد.

سردار سبحان تاور با اشاره به اهمیت و جایگاه پزشک و پرستار در جامعه گفت: هیچ ثروت یا کاری نمی‌تواند ارزش و کار پزشکی و پرستاری را جبران کند چراکه جان دوباره‌ای به انسان‌های بیمار می‌دهد و امید را در دل خانواده‌ها ایجاد می‌کند.

وی با بیان اینکه شریف‌ترین شغل‌ها خدمت به جامعه است، افزود: نقش پرستاری از صدر اسلام تاکنون دارای اهمیت بوده و امروز هرکسی صحبت از پرستاری می‌کند به یاد رشادت‌های مردانه حضرت زینب در پشتیبانی و نگهبانی از امام حسین (ع) و امام سجاد (ع) در بستر بیماری می‌افتد.

فرمانده تیپ نیروی مخصوص میرزاکوچک خان لنگرود با بیان اینکه هر جا که نیاز به کمک و حضور مردم باشد سپاه در وسط میدان است، گفت: خدمات سپاه صرفا در حوزه تامین امنیت کشور و مردم ایران نیست و در حوزه‌های سازندگی، پزشکی و سلامت مردم نیز خدمت‌رسانی می‌کند.

تاور با اشاره به بخش‌های فعال درمانگاه امام حسین (ع) بیان کرد: پزشک عمومی، دندان پزشکی، آزمایشگاه، عکسبرداری دندان (opg)، داروخانه، اورژانس، متخصص گوش و حلق و بینی، اعصاب و روان، مشاوره روان شناسی، شنوایی سنجی، بینایی سنجی، ارتوپدی، داخلی، چشم پزشکی، مامایی، زنان و زایمان از جمله خدماتی است که در این درمانگاه ارایه می‌شود.

وی با بیان اینکه در این درمانگاه، روزانه حدود ۵۰۰ نفر ویزیت می‌شوند، افزود: خدمات پزشکی در این درمانگاه علاوه بر کسانی که دارای بیمه نیروی مسلح هستند به دارندگان بیمه تامین اجتماعی و بیمه سلامت نیز ارایه می‌شود.


طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان