تعویض ۲ هزار سیم فرسوده برق گیلان

۱۴۰۱/۰۹/۱۱ ۱۲:۱۳ چاپ کد خبر: 179784

مدیرعامل توانیر کشور با اشاره به اهمیت کابل‌های خودنگهدار برای پایایی برق گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده ۲۰۰۰ کیلومتر است سیم های فرسوده برق گیلان به کابل خودنگهدار تعویض می شوند.

به گزارش لنگرخبر، آرش کردی امروزدر جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه برای بررسی وضعیت کلان برق استان گیلان و بازدید از عملیات اجرایی تعویض کابل‌های قدیمی با کابل‌های خودنگهدار به لنگرود سفر کردم، اظهار کرد: در بازارده لنگرود طرح تعویض کابل‌های قدیمی با کابل‌های خودنگهدار در حال انجام است که کاری مهم و اساسی در صنعت برق کشور است.

وی با بیان اینکه در استان گیلان به دلیل وجود شرایط اقلیمی، رشد جمعیت، فرسودگی سیم‌های برق، رشد مصرف و غیره اهمیت تعویض کابل‌های فرسوده به کابل‌های خود نگه دار بیشتر می‌شود، گفت: خوشبختانه با پیگیری‌های پرویز محمدنژاد نماینده مردم لنگرود در مجلس که مدیر کمیته نیرو مجلس می‌باشد اقدامات خوبی در صنعت برق بخصوص در استان گیلان و شهرستان لنگرود در حال انجام است.

مدیر عامل توانیر کشور با بیان اینکه طبق برنامه ریزی‌های انجام شده ۲ هزار کیلومتر از سیم‌های فرسوده برق گیلان به کابل‌های خودنگه دار تعویض می‌شوند، افزود: مجوز مناقصه برای اجرای یک هزار کیلومتر این پروژه صادر شده که مسؤولین برق استان انجام این کار را در دستور فعالیت خود قرار می‌دهند.

پایان پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان