معاون پیشگیری و وقوع از جرم دادگستری گیلان با تأکید بر نقش مهم قوه قضاییه در عدم تضییع شدن حقوق بیت المال در کشور گفت: به زودی جلسه ای با حضور مدیران استانی و کشوری پیرامون تعیین تکلیف چای های سنواتی ...

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، جان احمد آقایی امروز در حاشیه بازدید از برخی انبارهای چای سنواتی و در جمع خبرنگاران با بیان به اینکه 21 هزار تن چای در 18 انبار استان حدود 15 سال است که نگهداری می شود اظهار کرد: این چای ها غیر قابل شرب بوده و فقط در صنایع تبدیلی قابل استفاده است.

وی نگهداری این مدل چای ها را معظلی برای سازمان تعاون روستایی دانست و گفت: این انبارها مختص نهاده های دامی و برخی از سموم و کود های کشاورزی است که اکنون این حجم از چای های رسوبی در آن نگهداری می شود.

معاون پیشگیری و وقوع از جرم دادگستری گیلان از برگزاری جلسه ای با حضو مدیران استانی در خصوص تعیین تکلیف چای سنواتی خبر داد و افزود: به زودی جلسه ای با حضور مدیران استانی و کشوری پیرامون تعیین تکلیف چای های سنواتی تشکیل خواهد شد تا موجب تضییع حقوق بیت المال و سهامداران نگردد.

آقایی با تأکید بر نقش مهم قوه قضاییه در عدم تضییع شدن حقوق بیت المال در کشور بیان کرد: دادگستری هیچگونه مماشاتی ببا تضییع کنندگان حقوق بیت المال در هیچ سطحی نداشته و با آنان به شدت برخورد می کند. 

 پایان پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان