فرمانده لشکر عملیاتی 16 قدس گیلان در جشنواره حضرت علی اکبر (ع) به سربازان جوان توصیه کرد تا با تلاش و امید به آینده ایران را بسازند.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سردار بهروز دولتی، فرمانده لشگر عملیاتی 16 قدس گیلان صبح امروز در جشنواره حضرت علی اکبر (ع) در حسینیه بنی فاطمه (س) لشکر عملیاتی 16 قدس گیلان با بیان اینکه سرمایه انقلاب اسلامی جوان های مملکت ما هستند، اظهار کرد: دفاع مقدس را همین جوان ها اداره کردند و اگر جوان ها را از کشور بگیریم چیزی برای کشور نمی ماند. 

وی دستیابی به موفقیت زودهنگام را یک چالش برای جوان دانست و افزود: جوانان باید به آینده امید داشته باشند ولی متأسفانه برخی از جوانان امروز با زحمت کمتر می خواهند به همه موفقیت ها برسند. 

فرمانده لشگر عملیاتی 16 قدس گیلان به اهمیت امیدآفرینی در جامعه و نهادینه شدن آن در جوان تأکید کرد و گفت: جوان جامعه ما ابتدا باید در خود امید را به وجود بیاورد و به دنبال آن مسوولان نیز با ایجاد اشتغال و فراهم کردن زمینه ازدواج، امید واقعی را به جوانان بشارت دهند. 

دولتی با اشاره به القای شبانه روزی یاس و ناامیدی به جوان ایرانی در شبکه های ضد ایرانی و معاند، خاطرنشان کرد: رسانه های ضدانقلاب 24 ساعته یاس و ناامیدی را به جوانان القا می کنند درصورتی که پیشرفت هایی کنونی کشور با دستان همین جوانان به دست آمده است. 

وی با برشمردن برخی از دستاوردهای به دست آماده حاصله از تلاش و جهد جوان ایرانی، گفت: جوان ایرانی ما را در عرصه نظامی و علوم پیشرفته جهان نمونه و در رده های برتر قرار داده است و همه باید این موفقیت ها را در پرتو آرمان های انقلاب باور و در تحقق آن بکوشیم. 

فرمانده لشگر عملیاتی 16 قدس گیلان با اشاره به اینکه اگر بزرگان مملکت ما و شهدای دفاع مقدس با سختی و زحمت به جایی رسیدند، موفقیتشان حاصل تلاش و امید به آینده بوده، تصریح کرد: جوانان ما باید با الگو قرار دادن آنان، وفاداری به نظام و انقلاب و کشور را ثابت کنند، پویا و فعال باشند و تلاش جهادی این کشور را بسازند. 

سردار دولتی آرزوی قلبی مسئولان نظام را سربلندی جوانان ایرانی دانست و گفت: جوانان می باید از هویت انقلابمان دفاع کنند چراکه با حضور جوانان انقلابی دشمن هیچ غلطی نمی تواند بکند. 

به گزارش فارس، در جشنواره حضرت علی اکبر که با عنوان سرباز جوان در لشکر عملیاتی سپاه قدس برگزار شد از ۴۰ نفر سرباز نمونه و ۳ نفر از پاسدارانی که امورات نیروهای وظیفه را بر عهده داشتند تقدیر شد. 

پایان پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان