کیفیت موبایل سامسونگ

یکی از برندهایی که در بازار گوشی‌های هوشمند حرف اول را می‌زند برند کره‌ای سامسونگ است. بدون شک کیفیت موبایل سامسونگ در مدل‌های پرچم‌دار، میان رده و پایین رده بالا است که توانسته‌اند فروش خوبی را در بازارهای جهانی داشته باشند.

اگر شما به دنبال خرید یک گوشی با کیفیت با امکانات متنوع هستید بدون شک خرید گوشی سامسونگ می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شما باشد. شرکت سامسونگ در گوشی‌های خود از قطعات و سخت افزار خوبی استفاده کرده است که از جمله آنها می‌توان به پردازنده‌ی اگزینوس، باتری‌هایی با ظرفیت و طول عمر بالا، نمایشگرهای اختصاصی سوپر امولد و ... اشاره کرد. یکی از سیاست‌های شرکت سامسونگ این است که توانسته است با تولید گوشی‌های سری مختلف تمامی‌نیازهای جامعه با توان‌های مالی مختلف را پوشش دهد. قیمت گوشی سامسونگ در سری‌های مختلف متفاوت است. قیمت موبایل سامسونگ در سری S و Note  بالا است و سریA  و M  گوشی‌های سامسونگ میان رده‎ها و پایین رده‌ها محسوب می‌شوند که قیمت پایین و مناسبی دارند.

گوشی سامسونگ اصل ساخت کدام کشور است؟  

با اینکه شرکت سامسونگ یک شرکت کره‌ای است اما باید بدانید که تنها ده درصد از گوشی‌های سامسونگ در کشور کره تولید می‌شوند و مابقی آنها در کشورهایی چون برزیل، هند، ویتنام و اندونزی مونتاژ شده و به بازار فروش عرضه می‌شوند. شاید برایتان تعجب آور باشد که بگوییم مطرح کردن سوال گوشی اصلی سامسونگ برای کدام کشور است کاملا نادرست است! چرا که گوشی‌های سامسونگ در تمامی کشورهای تولید شده از قطعات یکسانی ساخته می‌شوند و در این مورد هیچ تفاوتی ندارند. در واقع منبع تغذیه و کمپانی اصلی تولید اکثر قطعات موبایل سامسونگ کشور کره جنوبی است و تماما بر خطوط تولیدی خود در کشورهای دیگر نظارت دارد.

تنها گوشی‌هایODM  که مدل‌های گلکسی A10 و  A10s را در بر می‌گیرد کیفیت پایین‌‌تری نسبت به سایر گوشی‌های تحت نظارت سامسونگ دارند چرا که شرکت سامسونگ به سفارش خود تولید گوشی‌های ارزان قیمت و کاملا اقتصادی خود را به کارخانه‌های ODM سپرده است.


بهترین موبایل سامسونگ

تنوع مدل‌های گوشی‌های سامسونگ در سری‌ها مختلف زیاد است و همین موضوع علاوه بر متنوع شدن رنج قیمت گوشی سامسونگ سبب شده است تا کاربران انتخاب‌های بیشتری را پیش رو داشته باشند. در این بخش برای آشنایی شما عزیزان نام بهترین موبایل سامسونگ را در سری‌های مختلف را نام برده‌ایم. قیمت بهترین گوشی سامسونگ با توجه به مدل و سری آن متفاوت است.

بهترین گوشی سامسونگ سری s

محبوب‌‌ترین خط تولید سامسونگ متعلق به خانواده S است. مدل‌هایی چون Galaxy S21 5G، Galaxy S21 Ultra و Galaxy S20 Ultra را می‌توان از بهترین گوشی های سری اس دانست.

بهترین گوشی سامسونگ سریNote 

اگر دوست‎دار گوشی‌های قلم دار هستید باید بگوییم که در سری Note مدل‌هایی چون Ultra Note 20 و Galaxy Note 20 بهترین‌ها هستند. قیمت گوشی سامسونگ در این مدل‌ها بالا است.

بهترین گوشی سامسونگ سری z

گوشی‌های سری z از لحاظ پردازنده گوشی‌های خوبی هستند که در این میان می‌توان گفت Galaxy Z flip 3 و Z Fold 3 گوشی‌های محبوب این سری محسوب می‌شوند.

بهترین گوشی سامسونگ سری M

سری ام گوشی‌های سامسونگ جزو گوشی‌های میان رده محسوب می‎شوند با این تفاوت که سامسونگ بر روی باتری آنها تمرکز دارد. از بهترین گوشی‌های این سری می‌توان مدل‌هایی چون Galaxy M42 5G، Galaxy M3 و Galaxy M62 را نام برد. قیمت گوشی سامسونگ در سری ام مناسب است.

 بهترین موبایل سامسونگ سری F

جدیدترین خط تولید سامسونگ مربوط به سری F است که در سال 2021 راه اندازی شده است. مدل‌هایی چون Galaxy F52 5G و Galaxy F22 بهترین گوشی‌های سامسونگ سری اف تا به امروز هستند.

بهترین موبایل سامسونگ سری A

گوشی‌های میان رده سری A به دلیل داشتن سخت افزار و امکانات خوب و همچنین قیمت مناسب طرفداران زیادی در بازار دارند. مدل‌هایی چون A53 5G، GalaxyA33 5G، A32 4G، Galaxy A52s و Galaxy A73 بهترین گوشی‌های سری A از نظر کاربران محسوب می‌شوند.

قیمت گوشی سامسونگ در فروشگاه سل

قیمت گوشی های سامسونگ در تمامی فروشگاه‌ها یکسان نیست چرا که هیچ نرخی برای فروش گوشی مصوب نشده و اگر سری به چندین فروشگاه بزنید و قیمت گوشی موبایل برند سامسونگ را در آنها مقایسه کنید خواهید دید که فروشندگان گوشی‌ها را با قیمت‌های مختلفی به فروش می‌رسانند. اگر به دنبال بهترین قیمت گوشی سامسونگ هستید به فروشگاه اینترنتی سل مراجعه کنید.

در فروشگاه اینترنتی سل مدل‌های متنوعی از گوشی سامسونگ به فروش می‌رسد و قیمت گوشی a21s، قیمت موبایل سامسونگ s20، قیمت گوشی a32 و هر مدلی که مد نظر دارید نسبت به سایر فروشگاه‌ها مناسب‌تر است. در واقع فروشگاه اینترنتی سل برای جلب رضایت هر چه تمام مشتریان و حفظ حقوق آنها تمامی کالاهای خود را با تضمین قیمت و کیفیت به فروش می‌رساند. علاوه بر قیمت گوشی سامسونگ، قیمت گوشی اپل، قیمت گوشی شیائومی و ... نیز در فروشگاه سل بهترین قیمت بازار است.


خرید اقساطی گوشی سامسونگ از فروشگاه سل

خرید گوشی موبایل سامسونگ مخصوصا در سری‌های پرچم دار برای برخی از افراد جامعه سخت است و قادر به خرید نقدی نیستند. اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید می‌توانید خرید گوشی موبایل قسطی دلخواه خود را با بهترین شرایط از فروشگاه اینترنتی سل انجام دهید و کالا را درب منزل تحویل بگیرید.

فروشگاه اینترنتی سل علاوه بر فروش گوشی سامسونگ با بهترین قیمت بازار در زمینه‌ی فروش اقساطی گوشی موبایل سامسونگ و سایر مارک‌های معتبر فعالیت دارد. یکی از مزیت‌های فروشگاه سل نسبت به سایر فروشگاه‌ها این است که روش‌های متنوعی را برای خرید اقساطی دارد که از جمله آنها می‌توان به امکان خرید اقساطی موبایل با کسر از حقوق، خرید اقساطی موبایل بدون ضامن، خرید اقساطی موبایل با سفته، خرید اقساطی موبایل بدون چک و ... اشاره کرد. شما عزیزان برای کسب اطلاعات و دریافت راهنمایی‌های لازم به فروشگاه سل مراجعه کنید و با کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

منبع : فروشگاه اینترنتی سل

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان