تشک فنری یا فنر دار؛ کدام درست است؟

۱۴۰۱/۰۹/۱۶ ۲۲:۵۰ چاپ کد خبر: 179826

تشک فنری از محصولات قدیمی در کالای خواب بوده که در ابتدا فروش بالایی را به خود اختصاص می دادند. در حال حاضر انواع مختلفی از تشک های فنری به بازار ارائه می گردد. در حال حاضر مراکز زیادی اقدام به فروش انواع محصولات خواب دارند. در این میان بالش مموری فوم و تشک داتیس نیز از جمله محصولات شناخته شده بوده که در این مراکز به فروش می رود. انعطاف بالا و حرکات موجی که روی تشک فنری وجود دارد را می توان اصلی ترین و بارز ترین ویژگی این نوع تشک ها دانست که بیشتر افراد از تخت های فنری کلاسیک می توانند یاد کنند. فنرهای بهم بافته ی فولادی و پردوامی که به خوبی برای سال ها قابلیت استفاده داشته ولی می توان در حال حاضر تشک فنری جایگزین تخت های فنری گذشته دانست.

تشک فنری را امروزه بر روی تخت های ثابت قرار می دهند که به راحتی راحتی و نرمی را به فرد انتقال خواهند داد. تشک فنری در سادگی، نرمی و راحتی زبان زد افراد بوده .ضمن اینکه در میان تشک ها قیمت کمتری دارند. از نظر تنوع نیز درانواع مختلفی تولید می شوند در حالی که از نظر سفتی با مدل اسفنجی قابل مقایسه نخواهند بود. در حال حاضر انواع مختلفی از این محصولات تولید و به بازار ها عرضه می گردد .

ویژگی بالش مموری فوم

بالش مموری فوم به معنای فومی بوده که از حافظه برخوردار بوده به این شکل که با توجه به وزن و دمای بدن حالت خواهند گرفت. استفاده فضانوردان را می توان به عنوان اولین تاریخچه استفاده از این فوم به شمار آورد. در آن زمان برای پیشگیری از فشار وارده به فضانوردان توسط ناسا صورت می گرفت که فضا نوردان خواب راحت را در فضا تجربه نمایند. بالش ها را می توان در دسته کالا های مهم شناخت که به نوعی می بایست از دوستان مهم خود نیز به شمار آورد چرا که تایم زیادی را در کنار آن ها طی می کنید .

بالش خوب، نه تنها باعث تجربه ی یک خوابی عمیق در طول شب خواهد شد بلکه در طول روز نشاط بیشتری را به شما هدیه خواهد داد زیرا خوابی با کیفیت را تجربه خواهید کرد. بالش مموری فوم چندسالی بوده که در کالای خواب بسیار محبوبیت بالایی را به خود گرفته، به این صورت که پزشکان زیادی آن را به عنوان کالای خواب طبی معرفی می نماید. شکل پذیری بالا مزایای استفاده بالش مموری فوم می توان دانست.

انواع بالش مموری فوم

در طول زندگی تکنولوژی همواره در همه ی بخش ها شگفت آور شده و تاثیر خود را در زندگی به نمایش گذاشته است. بالش مموری فوم به عنوان یکی از شگفتی های تاثیر تکنولوژی بر خواب افراد محسوب می گردد. امروزه فوم ‌های حافظه دار به عنوان محصولات بسیار مفیدی معرفی می گردند که همواره در انواع مختلفی طراحی و تولید می گردد. آن ها بهترین همراه شما در شب خواهند بود ، چرا که برای داشتن خوابی مفید تا انتهای صبح همراهتان خواهد کرد. به طور کلی مشکلات مربوط به استخوان ‌های بدن ناشی از وضعیت خوابیدن نامناسب برای افراد می باشد. لازم است خارج از بحث شیوه ی صحیح خوابیدن، به جنس متریال خود در خواب توجه ویژه ای کرد. چنانچه که به آن توجه نداشته باشد با مشکلات زیادی مواجه می شوید .

جنس پارچه رویه بالش نیز از موارد مهمی می باشد که در زمان خرید باید توجه کنید. این محصولات اغلب با فوم دار مدیترم تولید و طراحی شده و به عنوان یک محصول گیاهی است. لذا می توان آن را بهترین انتخاب برای افرادی دانست که با مشکلات مهره گردن رو به رو می شوند زیرا استاندارد استفاده شده در مموری فوم خاصیت طبی به آن بخشیده است.

تشک فنری یا فنر دار؛ کدام درست است؟

کاربرد های تشک داتیس

در سال های گذشته افراد بر این باور بودند که تشک خیلی نرم جهت کمردرد انتخاب خوبی خواهد بود .در حال حاضر بعضی از افراد نظری مخالف داشته و تشک کاملا سفت را به عنوان تشک مناسب کمردرد معرفی می نمایند. مطالعات حاکی از آن بوده که تشک داتیس با درجه سفتی متوسط می تواند بهترین تشک برای کمر درد افراد باشد. بی شک درجه سفتی تشک های  تولید شده در کارخانه تشک داتیس از تفاوت هایی برخوردار می باشد. با توجه به تحقیقات خانگی که صورت گرفته است از مصرف کنندگان تشک درجه سفتی مناسب برای کمر درد، تشکی با درجه سفتی متوسط خواهد بود. به طور کلی استفاده از تشک های طبی برای افرادی که دارای کمر  درد می باشند و نیاز به محافظت ویژه از نحوه قرارگیری ستون فقرات دارند ، بسیار حائز اهمیت خواهد بود. به طور کلی می توانید انواع این محصولات را از مراکز معتبر با توجه به نیاز خود خریداری نمایید.

تشک فنری یا فنر دار؛ کدام درست است؟

تشک یک بسته پارچه ای می باشد که می توان گفت امروزه این محصول در هر خانه ضرورت بالایی را به خود داده است. موادهای ارتجاعی و نرم در داخل آن منجر به آن شده تا تفاوت آن با تشک معمولی بیشتر دیده شود. امروزه تنوع بالای در این نوع محصولات باعث کاربرد های مختلف آن ها شده و در نتیجه بازار را با سطح درخواست بالایی رو به رو ساخته است. در حال حاضر مراکز مختلفی انواع تشک را با کیفیت مختلف ارائه می نمایند که در این میان کالای خواب ایران مترس به عنوان یکی از مراکز معتبر در این زمینه فعالیت دارد. این مجموعه انواع تشک برای بزرگسالان ، کودکان ، طبی و ... را با سطح کیفیت بالا و در قیمتی مناسب ارائه می کند. امکان خرید غیر حضوری از ویژگی های این مجموعه می باشد که می توان با مراجعه به وب سایت iranmattress.com اقدام به خریدی مطمئن نمایید.

همرسانی کنید:

نظرات شما:

جلیل بندقیری 18 آذر 1401 ساعت 10:09

بسیار عالی بود آفرین

نظر دهید - پسندیدم 0

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان