رشت- معاونت اجتماعی سپاه قدس گیلان با اشاره به آغاز اجرای پویش «محله کرامت» گفت: این پویش با هدف خدمت رسانی به مردم در محلات حاشیه نشین رشت اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی نورسته بعدازظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات سپاه قدس گیلان برای شناسایی و رفع کمبودهای مناطق محروم گفت: محلات و مناطق محرومی در گیلان داریم که نیازمند توجه بیشتر مسئولان است.

معاونت اجتماعی سپاه قدس گیلان با اشاره به آغاز پویش محله کرامت بیان کرد: پویش «محله کرامت» در راستای حل مشکلات و آسیب های اجتماعی در محلات آسیب دیده و حاشیه نشین استان گیلان و با هدف استفاده از ظرفیت های مردمی در کاهش آسیب های اجتماعی آغاز شده است.

وی با اشاره به هدف اجرای این پویش تصریح کرد: این طرح باهدف ارائه خدمات عمرانی، بهداشت و درمان، پیشگیری و حل آسیب های اجتماعی، فعالیت های فرهنگی هنری، ورزشی، تربیتی و قرآنی در محلات هدف برگزار می شود.

نورسته ادامه داد: محلات معلولین، سلیمانداراب، آج بیشه، فخب، سیاه اسطلخ، جماران، ولکس، حمیدیان، هلال احمر، دولت آباد و نخودچر رشت و محلات انزلی محله و کاسه گر محله لنگرود، خالوباغ لاهیجان، شهرک فجر تالش، نیمه شعبان انزلی، کلورز رستم آباد، بلال حبشی شفت از جمعه محلات هدف در طرح محله کرامت است.

وی ضمن دعوت از تمامی فعالان فرهنگی و اجتماعی، گروه های جهادی و تشکل های دانشجویی برای اجرای هر چه بهتر پویش محله کرامت گفت: تمامی علاقمندان به حوزه فعالیت های اجتماعی و فرهنگی می توانند با ارائه طرح های خود و شرکت در مرحله داوری پس از تصویب طرح ها و جلب حمایت های مالی در پویش محله کرامت شرکت کنند.

معاونت اجتماعی سپاه قدس گیلان بیان کرد: علاقه مندان به فعالیت در این پویش می توانند تا پایان آذر ماه طرح های خود را جهت داوری و تأمین اعتبار اجرایی به شماره و آیدی ۰۹۲۳۳۲۴۸۴۵۵ @admin_gilan در پیام رسان ایتا ارسال کنند.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان