رشت- سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به اینکه هم اکنون ۲۵ بیمار کرونایی در بیمارستان های استان بستری هستند، گفت: ۱۳ شهرستان گیلان نیز در وضعیت آبی قرار دارند.

فردین مهرابیان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین وضعیت کرونا در استان گیلان از ادامه روند کاهش آمارها خبر داد و گفت: همانند هفته های اخیر شاهد روند کاهشی آمارهای کرونایی در گیلان هستیم.

وی با تأکید بر اینکه کاهش آمارها نباید سبب عادی انگاری نسبت به این ویروس شود، گفت: با توجه به فصل سرما شهروندان باید همچنان شیوه نامه های بهداشتی را رعایت کنند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به اینکه در شبانه روز گذشته ۱۱ بیمار جدید کرونایی در بیمارستان های استان افزود: هم اکنون ۲۵ بیمار کرونایی در بیمارستان های گیلان بستری هستند که حال شش نفر از آنها وخیم و در بخش مراقبت های ویژه بستری هستند.

وی همچنین به آخرین رنگ بندی کرونایی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت اشاره و اضافه کرد: هیچکدام از شهرهای استان گیلان در وضعیت نارنجی و قرمز قرار ندارند.

مهرابیان با بیان اینکه ۱۳ شهرستان لنگرود، لاهیجان، سیاهکل، رشت، صومعه سرا، تالش، آستانه اشرفیه و آستارا، خمام و رودبار در وضعیت آبی کرونایی قرار دارند، گفت: چهار شهرستان املش، رضوانشهر، شفت و ماسال نیز در وضعیت زرد قرار دارند.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان