رشت- دبیر اجرایی رخداد هنری رسانه ای «سردار تا سردار» از تمدید مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا ۳۰ آذر ماه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی دارا پیش از ظهر دوشنبه در جمع اصحاب رسانه با اشاره به برگزاری دومین دوره رخداد هنری رسانه ای «سردار تا سردار» اظهار کرد: این رخداد در راستای توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری پیرامون لزوم توجه به مسئله هنر و رسانه و همچنین هویت سازی در حال برگزاری است.

دبیر اجرایی رخداد رسانه ای سردار تا سردار با اشاره به اهداف برگزاری این رخداد رسانه ای تصریح کرد: پاسداشت و بررسی ابعاد شخصیتی و نقاط مشترک سیره دو شهید جریان مقاومت یعنی شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید میرزا کوچک جنگلی از جمله اهداف برگزاری این رخداد هنری رسانه ای است.

وی با بیان اینکه تا کنون از پنج استان کشور به دبیرخانه رخداد هنری رسانه ای سردار تا سردار اثر ارسال شده است، اضافه کرد: استان های گیلان، تهران، کردستان، فارس و گلستان از جمله استان های شرکت کننده در این رخداد رسانه ای تا این زمان بوده اند.

دارا ادامه داد: با توجه به استقبال علاقه مندان، اهالی، قلم و اصحاب هنر و رسانه از رخداد رسانه ای سردار تا سردار، مهلت ارسال آثار به دبیرخانه تا ۳۰ آذر ماه تمدید شده است و اختتامیه آن در نیمه نخست دی ماه سال جاری برگزار می شود.

دبیر اجرایی رخداد رسانه ای سردار تا سردار با بیان اینکه شهید سلیمانی و شهید میرزاکوچک جنگلی دو قهرمان ملی و اسلامی هستند که نقاط مشترکی در سیره هردوی آن ها یافت می شود، گفت: تقویت جریان مقاومت، پیروی از سیره سیدالشهدا (ع)، پای کار آوردن ظرفیت های مردمی، ارائه خدمات اجتماعی و … از جمله نقاط مشترک سیره و شخصیت این دو شهید والامقام است.

وی ضمن دعوت از اصحاب هنر و رسانه و اهالی قلم جهت شرکت در این رخداد رسانه ای تصریح کرد: عموم علاقه مندان می توانند آثار خود از طریق پیام رسان های بله و ایتا به شماره تماس ۰۹۹۱۷۱۱۵۲۰۲ ارسال کنند.

دومین دوره رخداد رسانه ای سردار تا سردار در بخش های یادداشت و سرمقاله، گزارش خبری و تحلیلی، تیتر، عکس، اینفوگرافیک و متون ادبی برگزار می شود.

لازم به ذکر است دومین دوره رخداد رسانه ای سردار تا سردار با مشارکت و همکاری ستاد جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان گیلان و کانون های فرهنگی هنری مساجد استان گیلان در حال برگزاری است.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان