رشت- فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به حضور ۶۶۵ گشت پلیس در اجرای طرح زمستانه پلیس راه استان گفت: ۱۶۹۷ نفر نیروی امدادی در این ایام به مردم خدمات رسانی می کنند.

به گزارش خبرنگار، سردار عزیزالله ملکی پیش از ظهر سه شنبه در رزمایش طرح زمستانه پلیس راه و راهور که در ستاد فرماندهی برگزار شد، اظهار کرد: ۲۹۸ نیروی پلیس راه در قالب ۶۶۵ گشت در اجرای این طرح حضور دارند.

وی با بیان اینکه این نیروها در کنار سایر دستگاه ها در محورهای کوهستانی و برف گیر استان گیلان مستقر می شوند، گفت: ۱۶۹۷ نفر نیروی امدادی در ۱۵ ایستگاه ثابت و ۱۴۷ ایستگاه سیار و خودرویی در این طرح به مردم خدمات رسانی می کنند.

فرمانده انتظامی گیلان با بیان اینکه ۲ میلیون و ۷۰۰ خودرو در سطح استان گیلان تردد داشته است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵.۳‬ درصد افزایش تردد شاهد بوده ایم، افزود: متأسفانه در طرح سال گذشته ۱۱۷۱ فقره وقوع تصادفات خودرویی در گیلان رخ داده که ۱۲۴۵ نفر مجروح و ۱۲۷ نفر نیز جان خود را از دست داده اند.

سردار ملکی با تاکید بر اینکه تا این لحظه کاهش یک درصدی تصادفات را در استان داشته ایم که متأسفانه ۳ نفر بیشتر از سال گذشته جان خود را از دست داده اند، ادامه داد: امیدوارم با تلاش دست اندرکاران طرح زمستانه برای سال چهارم شاهد کاهش جانباختگان باشیم.

وی با بیان اینکه، نیروهای پلیس و گروه های امدادی و خدماتی در این طرح تلاش می کنند تا میزان حوادث و تلفات جاده ای گیلان در این طرح کاهش پیدا کند، اضافه کرد: امیدوارم همکاران در کنار سایر دستگاه ها خدمات شایسته ای را به مردم استان ارائه دهند تا کمترین اتفاق و حوادث را در حوزه رانندگی ببینیم.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان