رودسر- استاندار گیلان با تأکید بر اهمیت توجه ماندگاری روستاییان در روستا گفت: ایجاد زیرساخت ها و اشتغال زمینه پویایی روستاها را فراهم می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی بعد از ظهر سه شنبه در جمع مردم رحیم آباد رودسر با تاکید بر مانع زدایی در اجرای پروژه ها، افزود: تسهیل بخشی امورات و گره گشایی مسائل مورد توجه همه دستگاه های خدمات رسان قرار گیرد.

استاندار گیلان با بیان اینکه سد پلرود آرزوی دیرینه مردم رودسر است، گفت: اقدامات خوبی برای اجرای پروژه سد پلرود رودسر صورت گرفته است و تا سال آتی مورد بهره برداری قرار می گیرد.

عباسی با بیان اینکه وارث مشکلات و کوتاهی های دولت های گذشته هستیم، اضافه کرد: همراهی، همدلی و وفاق در لایه های مدیریتی دولت سیزدهم مثال زدنی است و استمرار این همدلی ها توأم با خدمت رسانی صادقانه منجر رضایتمندی مردم می شود.

وی با اشاره به تنش های آبی در برخی نقاط گیلان به ویژه رودسر افزود: با افتتاح تصفیه خانه طول لات و همچنین بهره برداری از سد پلرود مشکل آب شرب و کشاورزی شرق گیلان حل می شود.

استاندار گیلان از بازدید مشترک استانداران قزوین و مازندران در محورهای مرزی استان خبر داد و بیان کرد: شناسایی محورها، ریشه یابی مسائل و مشکلات و تصمیم گیری درست برای حل مشکلات محورهای مرزی مشترک سه استان در دستور کار این بازدیدها قرار می گیرد.

عباسی با اشاره به ظرفیت خوب رودسر در بخش مرکبات و سایر محصولات کشاورزی، اضافه کرد: راه اندازی صنایع تبدیلی حوزه کشاورزی و مرکبات در رحیم آباد رودسر در اولویت قرار گیرد.

وی با اشاره به کیفیت و کمیت محصول فندق رودسر، افزود: راه اندازی مرکز تحقیقات فندق که در حال انجام است می تواند به کیفی سازی این محصول کمک کند.

استاندار گیلان از ارتقای سیاسی رحیم آباد خبر داد و اضافه کرد: اقدامات و مراحل اولیه شهرستان شدن رحیم آباد انجام شده و بزودی این امر محقق می شود.

عباسی، ماندگاری در روستاییان در روستا را بسیار با اهمیت خواند و بیان کرد: با فراهم کردن مقدمات زندگی، اشتغال و اقتصاد را در روستاها می توان روستایی پویا و با نشاط خلق کرد.

وی با بیان اینکه خطبه های نماز جمعه میعادگاه جهاد تبیین است، افزود: مدیران دستگاه های خدمات رسان دستاوردهای نظام و خدمات دولت را در تریبون های نمازجمعه برای مردم تبیین کنند.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان