پیشرفت ۸۱ درصدی سد پلرود رودسر

۱۴۰۱/۰۹/۲۲ ۱۵:۰۲ چاپ کد خبر: 179932
رودسر- استاندار گیلان با اشاره به پیشرفت ۸۱ درصدی سد پلرود رودسر گفت: بهره برداری از این طرح مشکل آب منطقه را مرتفع می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی در بازدید از پروژه های مهم و عام المنفعه شهرستان رودسر، اظهار کرد: اتمام پروژه های نیمه تمام اولویت اصلی دولت سیزدهم است و این مهم در گیلان به جد دنبال می شود.

وی با اشاره به اجرای ۱۸۲ پروژه در رودسر افزود: طرح آبرسانی یکی از مهم ترین پروژه های رودسر است که با افتتاح آن در دهه فجر مشکل آب رحیم آباد، رودسر و املش برطرف می شود.

استاندار گیلان از پیشرفت ۸۱ درصدی سد پلرود رودسر خبر داد و اضافه کرد: این پروژه با تخصیص اعتبار ۳۰۰ میلیارد تومان از مصوبات سفر هیئت دولت در حال اجرا است و بر اساس پیش بینی ها تا پایان سال آینده به بهره برداری برسد.

عباسی به پروژه کنارگذر کلاچای اشاره و بیان کرد: با رفع موانع و تخصیص اعتبارات پروژه کنارگذر کلاچای تا دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد و همچنین برای تسهیل در عبور و مرور این مسیر میدان تعریف شده است.

وی با اشاره به همراهی مدیران استانی در سفرهای شهرستانی افزود: همراهی و حضور مدیران در سفرهای شهرستانی، به اجرای پروژه ها و حل مشکلات مردم سرعت می بخشد.

استاندار گیلان با بیان اینکه ساماندهی ساکنین اطراف سد پلرود رودسر و ترمیم و بهسازی راه دسترسی این منطقه باید در دستور کار باشد، بیان کرد: پروژه سد پلرود پیشرفت خوبی داشته و با افتتاح آن بخش اعظمی از مشکل آب شرب و کشاورزی منطقه حل می شود.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان