رشت- رئیس مجمع عالی بسیجیان گیلان با اشاره به عضویت دو هزار نفر از نخبگان در این مجمع گفت: ایجاد پیوستگی بین شبکه نخبگانی گیلان هدف مجمع بسیجیان است.

به گزارش خبرنگار مهر، رمضانعلی طالبی پیش از ظهر چهارشنبه در نهمین اجلاسیه مجمع بسیجیان گیلان در سالن انتظام رشت با اشاره به فعالیت ۱۳۰ گروه و کارگروه تخصصی بسیج در استان گیلان بیان کرد: هر کدام از این گروه ها و کارگروه ها توسط متخصصین همان عرصه اداره می شود.

رئیس مجمع عالی بسیجیان استان گیلان با بیان اینکه ۲ هزار نفر از نخبگان استان در این مجمع عضویت دارند، تصریح کرد: ایجاد پیوستگی بین شبکه نخبگانی استان هدف مجمع بسیجیان است.

وی با اشاره به اینکه مجمع بسیجیان گیلان تاکنون هزار و ۲۰۰ مسئله استان را احصا کرده است، بیان کرد: حدود ۲۳۰ مسئله در دستور کار مجمع است.

طالبی با بیان اینکه بسیج بسیاری از معادلات دشمن را به هم می ریزد و ظرفیت معنوی بسیج بیش از این است، عنوان کرد: بسیج اندیشه و تفکری است که می تواند جریان انقلابی را به جای جریان تقی زاده ها در دل سازمان های تشکیلاتی نظام نفوذ دهد.

رئیس مجمع عالی بسیجیان استان گیلان با اشاره به اینکه بسیج قدرت تفکر نوآورانه و حل خلاقانه مسائل را دارد، افزود: بسیج قدرت امید دهندگی، پیش برندگی و تسریع بخشی به امور را دارد.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان